BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
*Et attraktivt job - en sjælden mulighed*
Vi søger en facilitator, der har fokus på læring og som kan forvalte det faglige ansvar, herunder lovgivning, ledelsestilsyn, vejledninger og det at yde faglig sparring samt konstruktiv feedback. Er det noget for dig, og kan du se dig selv bidrage til udviklingen i et jobcenter, der vil det lærende praksisfællesskab, tværfagligheden og sammenhængskraften?
Om os:
Vi tror på, at alle borgere gerne vil bidrage aktivt på arbejdsmarkedet. Vi arbejder for en sammenhængende indsats, hvor vi gør borgere medskabende og selvaktive. Samarbejde, ordentlighed og sammenhæng er nøgleord for os, og vi prioriterer individuelle løsninger.
I afdelingen sygedagpenge-tilbage til arbejde er vi 46 medarbejdere, og vi har en nøglerolle i det afgørende sikkerhedsnet, der kan gribe sygemeldte borgere, koordinere den rigtige hjælp og styrke borgerens tilknytning til arbejdsmarkedet. Vi er ambitiøse og stræber efter bæredygtige løsninger.
Medarbejderudsagn
- Jeg har aldrig været på en arbejdsplads med så gode fysiske forhold
- Jeg har aldrig været på en arbejdsplads med så stor en grad af frihed
- Jeg har aldrig været på en arbejdsplads hvor hjælpsomheden fra kolleger har været så stor
Dine opgaver:
Som facilitator har du ikke personaleansvar, men samarbejder tæt med kolleger og ledelsen. Vi vægter sammenhængskraften i hele jobcentret, og du kommer til at indgå i et tværgående og engageret facilitatorteam. Du vil opleve at hver dag er forskellig, og du vil træde ind i et stærkt arbejdsfællesskab, hvor vi deler viden, reflekterer og giver sparring.
Du bidrager til, at medarbejderne udvikler deres kompetencer og skaber sammenhængende, borgerinddragende forløb. Vi forventer, at du har erfaring fra beskæftigelsesområdet, inklusive kendskab til Fasit og EG Sundhed. Du er udviklings- og resultatorienteret og kan facilitere forskellige faglige opgaver og metoder.
Vi forventer, at du:
- kender de store linjer inden for beskæftigelsesområdet og har praktisk erfaring.
- har indblik i relevant lovgivning og anvender det som mødeleder.
- kan arbejde struktureret og selvstændigt.
- er motiverende og fastholdende ved implementering af forandringer.
- har et positivt menneskesyn og tænker både ledelses- og medarbejderperspektiv ind i arbejdet.
Fremtiden er lys, spændende og udviklende – er det dig, der skal med på rejsen?
Løn og ansættelsesforhold
Du bliver ansat i Holstebro Kommune med tjeneste ved Jobcenter Holstebro. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsesproces
Motiveret ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 15. september kl. 23.59.
Første samtalerunde gennemføres den 19. september 2024. Anden samtalerunde gennemføres den 23. september 2024. Der vil indgå case opgave if med samtalerne.
Ansættelsesdato
Hurtigst muligt og senest 1. november 2024.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Ole Astrup på telefon 40 98 48 21.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Jobcentret - Drift, Kirkestræde, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101651