Leder til Afdelingen Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig faglige og personalemæssige ansvar for 7 dygtige medarbejdere? Er du fagligt dygtig indenfor løn og vagtplanlægning? Og vil du være en del af et tæt ledelsessamarbejde?

Så ser vi meget gerne en ansøgning fra dig til stillingen som teamleder i Personale.

Om jobbet
Afdelingen Personale er en del af et chefområde for Borgerservice, Personale og Jura.

Nærmeste ledelse i afdelingen består i dag af én afdelingsleder, og der udvides nu fra én afdelingsleder til to teamledere, som nærmeste ledere for 3 faglige fællesskaber. Dette for at imødekomme organisationens behov og samtidig se alle medarbejdere i afdelingen.

Du bliver teamleder for det faglige fællesskab for Social og Sundhed, der er består af 7 medarbejdere. Det faglige fællesskab varetager hovedsageligt opgaver for kommunens forvaltning for Social og Sundhed. Opgaverne omfatter bl.a. lønopgaver og support på vagtplanlægning – vagtplanssystemet EG Optima og arbejdstidsregler.

Afdelingen består desuden af to andre faglige fællesskaber; et for Børn og Unge og Øvrige samt ét for Personalejura. De to faglige fællesskaber består af henholdsvis 9 og 3 medarbejdere, som nuværende afdelingsleder vil være personaleleder for.

Du vil indgå i et ledelsesteam med den nuværende leder. Du skal derfor kunne se dig selv indgå i et tæt samarbejde med den nuværende leder om ledelsen af afdelingen. Derudover vil du blive en del af et ledelsesteam på tværs af chefområdet for Borgerservice, Personale og Jura sammen med chefen og tre ledere.

Udover personaleledelse vil du også skulle indgå i driften. Det vil fx være som konsulent for enkelte afdelinger i Social og Sundhed, og organisering af support og undervisning ift. vagtplanlægning og generelt indgå i et konstruktivt samarbejde med forvaltningerne om servicering og rådgivning. Desuden vil du være ansigtet udadtil særligt i forvaltningen for Social og Sundhed, men som en del af et ledelsesteam repræsenterer du hele Personale i alle forvaltninger.

Vores forventninger til dig

  • Du har ledererfaring
  • Du er fagligt kompetent inden for lønområdet og vagtplanlægning, herunder kendskab til vagtplanssystemet EG Optima
  • Du har fokus på sikker drift og udvikling af afdelingen
  • Du øver god personaleledelse og har fokus på at skabe et godt samarbejdsmiljø
  • Du øjner mulighederne for løbende optimering af arbejdsgange internt i afdelingen og i forhold til samarbejdspartnere

Som person og leder har du følgende kompetencer
  • Forståelse for at resultater skabes gennem såvel medarbejdere som ledere i hele organisationen – vi løfter i flok
  • Formår at sætte det rette hold til opgaverne
  • Er en stærk og motiverende kommunikator
  • Gennemslagskraft

Vi tilbyder dig
  • En afdeling med særdeles dygtige medarbejdere
  • En udfordrende stilling med stor indflydelse og brede samarbejdsflader i en dynamisk kommune
  • Et stort ledelsesrum i samarbejde med lederkollega og chefen for Borgerservice, Personale og Jura
  • Et ledernetværk på tværs af chefområdet og Staben

Om os
Personale udgør den ene halvdel af Personale og Jura, der er en Stabsfunktion under vicekommunaldirektøren. Vi spænder vidt i organisationen og har ambitioner om at være den ”foretrukne samarbejdspartner” for ledere og administrative funktioner i Holstebro Kommune. Vi er serviceorienterede og bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.

Læs mere i job- og personprofilen, der viser indholdet for stillingen.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest søndag den 10. december 2023.

Efter endt ansættelsesfrist tager ansættelsesudvalget stilling til, hvem der indkaldes til 1. samtale, som finder sted fredag den 15. december fra kl. 8.00-14.00.

2. samtale vil finde sted torsdag den 21. december. Kandidater til 2. samtale skal i den mellemliggende periode deltage i et testforløb med Holstebro Kommunes afdeling for HR & Udvikling.

Du kan finde flere oplysninger på www.holstebro.dk.

Du er velkommen til at rette henvendelse til chef for Borgerservice, Personale og Jura, Kent Jensen på telefon 96 11 72 26 eller mail kent.jim.jensen@holstebro.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Personale og Jura, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948162

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook