BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Holstebro
Hos Midt- og Vestjyllands Politi søger vi en engageret flådestyringsansvarlig, der ønsker at være en del af den grønne omstillingsproces for køretøjer i politiet. Du skal samtidig brænde for at levere en stærk service til politiets beredskabsafdelinger, og du trives ved at arbejde med en bred vognpark, hvor overblik, fokus på detaljen og omstillingsparathed er vigtige parametre.
Dit primære område bliver ansvaret for alle kredsens køretøjer herunder også motorcykler og både. Du vil arbejde med sikkerhed og operationel drift, reparation og vedligeholdelse i samarbejde med godkendte værksteder.
Du får indflydelse på sammensætningen af vognparken og indkøb af nye køretøjer inden for gældende budget og godkendelser. Vi er i gang med at omstille til el-biler, og ønsker en kandidat, der kan fortsætte den grønne omstilling af både el-sagsbehandler- og el-patruljebiler. Du skal evne at drive den grønne omstillingsproces til en mere miljøvenlig vognpark, samtidig med at effektiviteten og funktionaliteten i alle kategorier af vores køretøjer skal opretholdes.
En vigtig del af jobbet som flådestyringssansvarlig byder også på omkostningsanalyser og budgetlægning, hvorfor det er vigtigt at være i besiddelse af disse egenskaber. Samtidig vil du have en stor kontaktflade til mange kollegaer i hele politikredsen.
Du vil få følgende ansvarsområder:
• dagligt driftsansvar for kredsens vognpark – herunder syn, håndtering af skader og forsikringssager mv. samt administration af benzinkort og Pay by plate
• budgetansvar for transportområdet, herunder indkøb, kassation, reparation, vedligeholdelse og udskiftninger af køretøjer samt drivmiddelforbrug, herunder El
• udføre kontrol med faktura i forhold til gældende kontrakter
• inden for de økonomiske rammer at udarbejde beslutningsoplæg m.h.t. antal og sammensætning af vognparken ift. operationelle behov
• kontakt til eksterne samarbejdspartnere, værksteder, leverandører og Rigspolitiet
• oprettelse og administration af centrale og decentrale køretøjspuljer
• udarbejde og vedligeholde interne retningslinjer og instrukser på området og forestå løbende dialog med kredsens servicepartner.
• ad hoc opgaver inden for Økonomiafdelingens område, fx projektdeltagelse, materielstyring mv.
Måske har du en baggrund som værkfører, men vi ser at den ideelle kandidat er serviceminded, omstillingsparat og ikke er bange for at tage fat, hvor der er behov. Dertil er du selvledende, initiativrig og tager ansvar for dine opgaver, ligesom du sætter en ære i at overholde aftaler. Som person har du gå-på-mod, godt humør og du ser generelt løsninger frem for forhindringer.
Da du vil få en bred kontaktflade er det vigtigt, at du forstår at samarbejde og kommunikere både internt og eksternt. Samtidig skal du kunne håndtere flere forskelligartede opgaver, da det er en funktion, hvor to dage sjældent er ens, og hvor der hurtigt kan opstå nye uforudsete opgaver.
Herudover vil det være en fordel, hvis du har viden og/eller kendskab til følgende:
• investeringsplanlægning, omkostningsanalyse og budgetlægning
• teknisk indsigt
• flådestyring og
• kendskab til lovgivning og retningslinjer på køretøjsområdet i Dansk Politi.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuldtid, 37 timer, hvor der i nogle tilfælde vil kunne forekomme overarbejde.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem
Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Du bliver indplaceret på baggrund af dine kvalifikationer. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.
Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand fx. i Forsvaret kan du bibeholde din nuværende ansættelsesform.
Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi med adresse Stationsvej 74, 7500 Holstebro.
Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fg. politikommissær Claus Bering Søndergård på mail cbj007@politi.dk.
Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV bedes du uploade dit
eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 23.
Ansøgningsfrist: 22. maj 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt- og Vestjyllands Politi, Nørreport, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041480