BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger to ambitiøse udviklingskonsulenter til Sekretariatet Social og Sundhed, Holstebro kommune
Vi har to ledige stillinger, som retter sig mod dig, som motiveres af at være tæt på beslutningerne og få dem til at leve i praksis. Det er jobmuligheden for dig, som vil være med til at gøre en forskel for borgere på det specialiserede socialområde, og på sundheds- og ældreområdet.
Kerneopgaven i Sekretariatet i Social og Sundhed er at understøtte borgerens gode og selvstændige liv. Det gør vi gennem betjening af politikere, direktør, chefer og den øvrige organisation og ved at understøtte tværgående indsatser. Sekretariatet består af udviklingskonsulenter, sekretærer, digitaliserings- og implementeringskonsulenter, samt arbejdsmiljøkonsulenter.
Som medarbejder i Sekretariatet Social og Sundhed får du
- et tæt samarbejde med kollegaer, teamledere, chefer og direktøren
- kommer du tæt på strategiske og politiske processer og beslutninger
- mulighed for at bruge din faglighed og erfaring til at spille andre gode
- erfaring med at arbejde i en stor, politisk ledet organisation med mange interessenter og interesser
- ansvar for god opgaveløsning, både selvstændigt og i tæt samarbejde med kollegaer
En af udviklingskonsulentens hovedfunktioner er at bistå direktøren og fagcheferne i styringen af social- og sundhedsområdet, herunder politiske sagsoplæg og strategiske analyser med et skarpt blik på den relevante lovgivning.
Stillingernes indhold vil afhænge af kvalifikationer, men kerneopgaver er
- primært indenfor socialområdet, men du vil også få opgaver inden for ældre og sundhedsområdet
- udarbejdelse af analyser, procesplaner, beslutningsoplæg og administration af plejeboligopgaver
- projektledelse af større omstillings- og forandringsprojekter i tæt samspil med ledere og nøglepersoner på tværs i organisationen
- selvstændig sagsbehandling og betjening af råd og udvalg både internt og på tværs af kommuner og sektorer
- grundig introduktion til arbejdsopgaver og til arbejdspladsen
- en spændende stilling med alsidige udfordringer og mulighed for udvikling
- et fagligt miljø, hvor vi arbejder med tværgående opgaveløsning
- kolleger med sans for kvalitet og kollegial sparring
- et godt arbejdsmiljø med smil og en uformel omgangstone
- fleksibilitet i forhold til work-life balance
- har relevant akademisk uddannelse på kandidat-/ masterniveau.
- har erfaring med analysearbejde og projektledelse
- har økonomisk forståelse og indsigt i juridiske spørgsmål på plejeboligområdet
- kan håndtere store informationsmængder og skabe overblik.
- har gode kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt og på alle niveauer i organisationen
- har gode samarbejdsevner og personlig gennemslagskraft, der sikrer, at de nødvendige beslutninger træffes og implementeres i organisationen
- både kan løse opgaver selvstændigt og er en teamplayer
- er nysgerrig og kan se en sag fra flere sider
Praktiske oplysninger
Ansøgning vedlagt CV m.v. skal sendes online på Holstebro kommunes hjemmeside senest den 8. september kl. 8.00.
Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst og med udgangspunkt i principperne for ny løn.
Ansættelsessamtaler afholdes den. 19. september 2023.
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder for sekretariatet Lene W. Antonsen telefon 25 44 13 60.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holstebro Kommune, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=84235
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890621