Drømmer du om en karriere i møbelbranchen? Bodahl Møbler søger interne salgsassistenter!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Historien bag BODAHL møbler

Med udspring i en personlig beslutning om at arbejde mere i Danmark efter en længere periode, hvor grundlæggeren havde rejst rundt i Tyskland i form af sit salgsagentur, blev Bodahl Møbler startet. Grundlæggeren Flemming Dahl lukkede sit handelsagentur Tyskland og startede Bodahl Møbler i 2011 sammen med sin hustru Lone Dahl. Med sit gode netværk i Tyskland, som Flemming havde opbygget gennem sin karriere som handelsagent, tog virksomheden sit udspring i det tyske marked. Med en stadig vækst udviklede virksomhedens markeder sig stille og roligt til også at omfatte det meste af Europa.

Bodahl Møbler søger efter talentfulde og servicemindede personer til at forstærke deres interne salgsteam, som servicerer deres agenter og kunder i hele Europa. Hvis du er dygtig til både dansk og engelsk, har en forståelse for kunders behov, og besidder en smidig kommunikationsstil samt evnen til at arbejde effektivt under travlhed, så er det måske dig, de leder efter.

Som en del af deres dedikerede team vil du blive mødt af spændende udfordringer og opgaver. Her er nøgleordene informationsformidling, styring og opfølgning i forhold til både sælgere og agenter, samt intern salg til deres B2B-kunder.

Om virksomheden:
Bodahl Møbler er ikke bare en arbejdsplads - det er en familie. De værdsætter og støtter hinanden, og deres flade hierarki skaber en atmosfære af ligeværdighed og samarbejde. De tror på, at succes opnås gennem fælles indsats, og de er dedikerede til at støtte deres medarbejdere i at nå deres individuelle og fælles mål.
 

Information og koordinering af agenter og sælgere:

  • Som bindeled mellem kontoret i Holstebro og vores agenter/sælgere er din primære opgave at sikre, at de er velinformerede og har de optimale forudsætninger for at betjene vores kunder.
  • Du vil være ansvarlig for at optimere processer og arbejdsgange mellem det interne og eksterne salg for at sikre effektivitet og kundetilfredshed.

Internt salgsarbejde:

  • Du vil have daglig kundekontakt via telefon og mail, hvor du håndterer forespørgsler, bestillinger og eventuelle reklamationer.
  • Ansvarlig for ordrebehandling og fakturering for at sikre en smidig og korrekt afvikling af salgsprocessen.
  • Koordinering af forsendelser og udsendelser af varer, herunder sikring af korrekt levering og opfølgning på leverancer.
  • Udførelse af ad hoc-opgaver efter behov for at støtte op om det overordnede salgsteam.


Kvalifikationer og kompetencer 

De søger medarbejdere, der kan arbejde selvstændigt og struktureret og samtidig bevare et godt overblik, selv i pressede situationer. Du er en teamplayer med en positiv og proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver og ansvarsområder, og du formår at arbejde på tværs af organisationen og skabe meningsfulde relationer.
 

  • Flere års erfaring inden for kontor- og salgsarbejde.
  • Mestre dansk i både skrift og tale, samt have engelskkundskaber over middel.
  • Stort servicegen 
  • Solide IT-færdigheder og fortrolighed med Microsoft Office-pakken. Kendskab til Dynamics NAV (Navision) og/eller Business Central vil være en fordel.
  • Pålidelighed og fleksibilitet i din tilgang til arbejdet.


Praktiske oplysninger 

  • En spændende mulighed i møbelbranchen med en flad organisationsstruktur i konstant udvikling.
  • Tæt samarbejde med kunder og stor selvbestemmelse inden for arbejdsområder.
  • Attraktiv lønpakke baseret på kvalifikationer med tillæg af pension og bonusordning.
  • Fuldtidsstilling på 37 timer med primær mødetid fra 8:00 til 16:00 på
  • Lundholmvej 23, 7500 Holstebro.
  • Massageordning, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgningsfrist er d. 31. Maj 2024
Ansøgninger behandles løbende, og vi ansætter, så snart de rette kandidater er fundet.

En medarbejders udtagelse: 
"Bodahl Møbler bør helt sikkert være dit foretrukne valg som arbejdsplads. Her er medbestemmelse og aktiv deltagelse ikke blot ord på papiret; det er en integreret del af virksomhedskulturen. Her bliver din stemme hørt, og du har frihed til at udforske dine ideer og tanker. Jeg oplever i min hverdag et solidt socialt fællesskab på tværs af alle afdelinger, og vores flade hierarki skaber en følelse af sammenhold og ligeværdighed blandt kollegaer.
Jeg tror på, at arbejde og privatliv bør balancere harmonisk, og derfor er det en kæmpe styrke, at der hos Bodahl lægges stor vægt på at skabe en atmosfære, hvor du kan trives både professionelt og personligt. Hos Bodahl oplever man opbakning til personlige udvikling og vækst, efteruddannelse, kurser og andre initiativer, der hjælper dig med at nå dine mål.
Når du bliver en del af Bodahl Møbler, bliver du ikke blot en del af holdet - du bliver en del af vores familie. Man har en følelse af at egen succes er vores succes, og der er en stærk støtte omkring en for at nå Bodahls fællesmål."

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.

Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og bemandingsbureau. Vi har 45 års erfaring inden for rekrutteringer til faste jobs og vikarløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi har fokus på høj kvalitet og tæt, personlig kontakt til både kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - Herning, Dalgasgade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041782

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook