BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for god borgerbetjening, og kan du lide at arbejde struktureret? Så fat tastaturet – vi mangler dig.
Som medarbejder ved Administration Social bliver du en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og kollegialt sammenhold prioriteres. Vi har fokus på udvikling, og du vil sammen med dine kollegaer få et medansvar for at udvikle en helt ny funktion.
Vi hjemtager boligadministrationen for kommunale boliger og har derfor brug for nye kollegaer. Sammen med 2 kollegaer kommer du til at varetage sagsbehandlingen i hele udlejningsprocessen: Udfærdigelse af lejekontrakter, huslejeopkrævninger, slutopgørelser, besvare henvendelser fra borgere, koordinering med samarbejdspartnere ved ind- og udflytning m.m. Der vil herudover være receptionsbetjening og øvrige administrative opgaver.
Da det er en ny opgave, skal du være med til at opbygge en optimal udnyttelse af mulighederne i IT-understøttelsen og udarbejde arbejdsgange.
Vi tilbyder
- En spændende arbejdsplads med meget dygtige og engagerede kollegaer.
- En afvekslende dagligdag i en organisation, som er under konstant forandring og udvikling.
- Funktionsleder, der bl.a. via daglig sparring udøver synlig ledelse i dagligdagen.
- Flextidsordning.
- Mulighed for aftale om at arbejde hjemmefra en dag om ugen.
- En aktiv personaleforening og feriefond.
Hvem er du?
Din baggrund er en relevant kontoruddannelse, og du har erfaring fra lignende stilling. Det er vigtigt, at du er imødekommende og kommunikerer konstruktivt med såvel borgere som kollegaer. Du arbejder struktureret, og optimal anvendelse af IT-systemer falder dig naturligt.
Du trives i og bidrager til et godt arbejdsmiljø. Du er en fleksibel teamplayer, og dit service- og kvalitetsniveau er højt. Selv med en travl hverdag og på dage med mange forstyrrelser er du effektiv.
Om os
Administration – Social løser administrative opgaver på tværs af hele socialafdelingen i Holstebro Kommune, der består af ca. 950 medarbejdere og leverer støtte til omkring 1.000 borgere indenfor det specialiserede voksenområde. Hertil kommer nu også boligadministration for kommunens godt 500 lejeboliger. Der arbejdes på at finde de bedste, mest effektive arbejdsgange og at skabe en kultur, hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed.
Praktisk
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og KL.
Ansættelse sker på fuldtid og med arbejdssted på Viborgvej 67 i Holstebro.
Der vil være tiltrædelse 1. november 2023.
Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Laursen på telefon 20 91 32 29 eller administrativ medarbejder Heidi Rosenkilde Christensen på telefon 96 11 40 27.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, og stillingen vil blive besat, når den rette kandidat er fundet. Så tøv ikke med at søge - Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holstebro Kommune, Danmarksgade 24, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=85309
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909675