HR- og lønansvarlig

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du styr på løn- og personaleforhold? 
Vi søger en struktureret og faglig stærk profil, som vil få ansvar for lønadministration, ansættelseskontrakter og overenskomstmæssige forhold under Dansk Maskinhandlerforening. Du får en central rolle ift. at være med til at sikre gode, stabile rammer og vilkår for vores medarbejdere, herigennem også ved implementering af app-styring for DataLøn Tid.  Det er afgørende, at du besidder den nyeste viden ift. løn- og personaleadministration, da du vil være eksperten på området.  

Du vil - udover at have stor berøringsflade med virksomhedens ansatte i Holstebro og Lemvig - indgå i et mindre team for administration og økonomi. Dit arbejdssted vil være i vores afdeling i Holstebro. 
Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling, men kan evt. udvides til fuld tid med supplement af andre opgaver i teamet.  

Jobindhold

  • Lønadministration (lønkørsel/ registrering) til ca. 30 funktionærer og 35 timelønnede
  • Ansvarlig for løn, barsel, pension, sundhedsforsikring og andre overenskomstmæssige forhold
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og sørge for god onboarding af nye medarbejdere
  • Ajourføring og administration af ferie, sygdom, uddannelse og kurser, herunder også søge evt. refusion
  • Sikre at virksomheden lever op til de lovmæssige GDPR-krav
  • Administrative adhoc-opgaver  

Din personlighed og dit mindset er det vigtigste for os. Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med spændende arbejdsområder. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på jobindholdet med gode faglige, såvel som personlige udviklingsmuligheder.  

Kvalifikationer

  • Har relevant baggrund og/eller uddannelse
  • Har solid erfaring med lønsystemer, gerne Visma og DataLøn Tid
  • Har kompetencer og erfaring med overenskomstjura, GDPR, Ferieloven mm.
  • Har gode IT-kundskaber og systemforståelse (gerne Excel og DSM/ Navision)
  • Er ansvarsbevidst, struktureret og god til planlægning
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Kan forene sig med vores værdier (https://www.ankerbjerre.dk/om-os/ideen-hjertet-musklerne)

Vi tilbyder
Et job i en moderne virksomhed med en flad organisation, jyske værdier og en uformel, social omgangstone, hvor vi arbejder med respekt for hinanden på tværs af hele organisationen - i et godt kollegaskab. 

Ansøgning
Send din ansøgning og CV til job@ankerbjerre.dk - ansøgninger behandles løbende, vi venter dog gerne på den rette.
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til direktør,  Anders Harder på 3055 9780.
 

Anker Bjerre A/S er en maskinforretning med forhandling af New Holland og andre maskiner samt udstyr til landbrug, skovbrug, have, park og vej samt til entreprenørbranchen. Vi er lagerførende på handelsvarer og reservedele af høj kvalitet til både erhvervs- og privatkunder.

Fordelt  på to lokationer - i Holstebro og Lemvig - beskæftiger Anker Bjerre A/S sammenlagt ca. 65 dygtige medarbejdere, som løbende bliver uddannet til at håndtere service og vedligeholdelse på de nyeste maskiner i branchen. Det gør det muligt for os at levere en professionel service på et bredt program af landbrugs-, entreprenør-, skov- og have/park-maskiner.

Vores kundekreds består i dag af landmænd, maskinstationer, kommuner, entreprenører, boligselskaber, hestefolk, anlægsgartnere, fritidslandmænd og private fordelt over hele landet. Derudover har vi handel med kunder fra hele Europa.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

ANKER BJERRE A/S, Elkjærvej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951844

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook