Lønkonsulent til Afdelingen Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du interesse for lønadministration i en offentlig virksomhed? Kunne du tænke dig at supportere Holstebro Kommunes decentrale enheder med et smil, og trives du i en hverdag med mange opgaver og bolde i luften? Så er det dig vi søger til Personale ved Holstebro Kommune.

Afdelingen Personale sætter en ære i at sikre rette løn i rette tid til ca. 5.500 ansatte, og varetager de almindeligt forekommende opgaver i en lønafdeling. Humoren er på et højt plan, og vi vil hinanden det bedste.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer pr. uge.
Arbejdstiderne er fordelt på mandag, tirsdag og onsdag fra kl. 08.00-15.20, torsdag fra kl. 08.00-17.00 og fredag fra kl. 08.00-14.00.
Fysisk er afdelingen placeret på Rådhuset i Holstebro.

Vi står overfor mange spændende opgaver, der skal løses. Bl.a. har vi implementeret et nyt vagtplansystem, og vi er i gang med en omstrukturering af vores administrative ansættelsesproces. Derfor søger vi en ny kollega til holdet pr. 1. januar 2024.

Vi søger dig, som

  • Har en relevant uddannelse
  • Ofte sparrer med dine kollegaer
  • Stiller spørgsmål, når du undrer dig eller ikke kender svaret
  • Er omstillingsparat og medinddragende
  • Trives med rutine- såvel som fordybelsesopgaver
  • Har kendskab til lønadministration i en offentlig virksomhed
  • Er serviceorienteret

Har du kendskab til SD (herunder EG Optima) og SBSYS er det en fordel.

Jobbet indeholder bl.a.
  • Egne ansvarsområder
  • Konsulentfunktion vedr. overenskomster og aftaler på det kommunale område
  • Support til decentrale enheder – telefonisk, på mail og ved fysisk fremmøde
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejdere i lønsystemet
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønindplaceringsskemaer m.v.
  • Anmodning m.v. af dagpengerefusion
  • Mulighed for at bidrag til udviklingen af vores arbejdsgange

Desuden løser vi en masse andre opgaver på tværs, som f.eks. diverse afstemninger, øvrige refusionsanmodninger, deltagelse i arbejdsgrupper m.m.

Vi tilbyder dig
  • En arbejdsplads med fokus på at være attraktiv
  • En arbejdsplads med særdeles gode og dygtige kolleger
  • Faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • En god oplæring
  • Lydhørhed ift. dine gode idéer
  • Flextidsordning

Om os
Personale udgør den ene halvdel af Personale og Jura, der er en Stabsfunktion under vicekommunaldirektøren. Vi spænder vidt i organisationen og har ambitioner om at være den ”foretrukne samarbejdspartner” for ledere og administrative funktioner i Holstebro Kommune. Vi er serviceorienterede og bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.

Læs mere i job- og personprofilen – den viser indholdet for den typiske stilling, som lønkonsulent.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med HK efter aftalerne om ny løn.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 23. november 2023.

Vi forventer at afholde samtaler mandag den 27. november 2023.

Du kan finde flere oplysninger på www.holstebro.dk.

Du er velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder, Louise Hebsgaard på telefon 96 11 73 37.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Personale og Jura, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935000

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook