LokalBolig Holstebro blev skabt af lokal forankring og passion for byen: “Holstebro er enormt spændende”

Teamet hos LokalBolig Holstebro, fra venstre: Mikael Skaaning Sørensen, Mikkel Boje Middelhede, Pernille Maria Schultz Simonsen og Søren Saaby (Foto: LokalBolig Holstebro)
Profilbillede
dato

I 2023 fik Holstebro en ny aktør på ejendomsmæglermarkedet, da LokalBolig Holstebro gjorde sit indtog i byen. Her fungerer Søren Saaby som daglig leder og ejendomsmægler MDE. I denne artikel deler Søren sin vision og erfaringer med opstarten af virksomheden og den positive udvikling, de har oplevet siden da.

Søren Saaby forklarer, at etableringen af LokalBolig Holstebro kom på baggrund af flere årsager:

“Først og fremmest bor jeg selv på Anna Anchers Vej her i Holstebro, så det virkede logisk at starte virksomheden her, hvor vi selv er hjemme. Derudover er Holstebro en enormt spændende by, som rummer et attraktivt og spændende byliv i udvikling. Og samtidig er det en by, der danner gode rammer for familielivet.”

En vigtig faktor i valget af LokalBolig som samarbejdspartner er, at LokalBolig A/S ejes både af Jyske Bank og de enkelte LokalBolig-mæglere. Dette samarbejde er en del af en fælles drøm om at gøre LokalBolig til en landsdækkende kæde, og LokalBolig Holstebro ønsker aktivt at bidrage til denne vision.

Lige nu er LokalBolig repræsenteret i 61 byer, primært på Sjælland, og vi ønsker at udvide den geografiske dækning. I dag har de nærmeste LokalBolig-forretninger adresse i Herning, Ringkøbing, Brande, Viborg og Silkeborg, og derfor så Søren gode muligheder:

“Så, kort sagt, det startede som en kombination af lokal forankring, passion for Holstebro, og ønsket om at være en del af LokalBoligs landsdækkende succes.”

Vækst og kundetilfredshed
Siden etableringen har LokalBolig Holstebro oplevet en betydelig vækst.

“Den stigende tillid fra vores kunder har været afgørende for vores fremgang. Vi har allerede opbygget en fin beholdning på cirka. 25 sager, og en beholdning som vi forventer vil stige yderligere,” siger Søren Saaby forventningsfuldt.

Kundetilfredshed er en stor prioritet for ejendomsmæglerforretningen, og feedback fra kunder har bekræftet, at LokalBolig Holstebro leverer den lovede service.

“Vi stræber efter hele tiden at levere en god service, og tilbagemeldinger fra vores kunder bekræfter, at vi lever op til vores ord. Den positive oplevelse, vores kunder har, har også bidraget til at skabe et positivt billede af LokalBolig og tiltrække flere potentielle sælgere og købere,” lyder det fra Søren, der også erkender at samarbejdet med Jyske Bank er stærkt:

“Vores samarbejde med Jyske Bank har også været en afgørende faktor for vores vækst. Den stærke relation har hjulpet med at åbne dørene for nye muligheder og ressourcer, der har gavnet både vores kunder og vores virksomhed.”

"Solgt eller gratis"
LokalBolig Holstebro fokuserer på den tætte kontakt til kunden og leverer altid den professionelle behandling, der forventes. "Solgt eller gratis" er mottoet, og ingen betaling af salær eller markedsføring sker, hvis huset ikke bliver solgt. 

Virksomheden tilbyder, hvis de selv skal sige det, markedets flotteste boligpræsentation med ægte boligfilm, VR, 3D Matterport og professionelle tekstforfattere.

Derudover benytter de intelligent onlinemarkedsføring, professionel SoMe-markedsføring, samt Google Ads og analyseværktøj for at sikre at sælgeres boliger får den fornødne opmærksomhed til at ende i salg.

Ud over at hjælpe med trygge boligsalg og -køb tilbyder LokalBolig Holstebro også køberrådgivning. Dette inkluderer forhandling af pris, gennemgang af købsaftalen og handlens dokumenter, boligens økonomi, skøde og tinglysning samt rådgivning om faldgruber.

Tilgængelighed, behovskendskab og erfaring
Søren Saaby fremhæver tre centrale værdier bag LokalBolig Holstebro's succes: høj tilgængelighed, evnen til at forstå kundens behov og tilpasse salgsplaner, samt en betydelig erfaring inden for bolighandler og den finansielle branche.

“Som kunde kan du nemlig komme i kontakt med mæglerne næsten alle timer i døgnet. Vores telefoner er åbne fra 08:00 til kl. 22:00, så vi er meget nemme at komme i kontakt med. Det er ofte, at man som kunde sidder en sen eftermiddag eller aften og kan have spørgsmål til en given ejendom – så kan man hurtig få afklaring.”

“Vi er rigtig gode til at læse den enkelte kundes behov, og på den måde tilpasse vores salgsplan og markedsføringsstrategi 100%. Samlet har vi mere end 30 års erfaring med bolighandler og 50 års erfaring i den finansielle branche.”

Du finder meget mere om LokalBolig Holstebro på deres Facebookside og hjemmeside.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: LokalBolig Holstebro