BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vant til at gøre rent og god til at møde mennesker med omsorg og respekt, så er det måske dig vi mangler.
Vi søger en medarbejder, der kan lide at gøre rent og som evt. kunne hjælpe med at vaske op og servere frokost for nogle af borgere.
Privathjælpen får flere og flere rengøringsopgaver, så derfor har vi brug for endnu en medarbejder. Timeantallet aftales individuelt, og kan være fra ca. 10 - 30 timer ugentligt, afhængig af hvilke opgaver du kan og vil varetage .
Det er vigtigt, at du kan gå i dialog med borgerne, og at du er nærværende og oprigtig interesseret i at yde den hjælp, som hver i sær har behov for.
Vi tilbyder:
-Et givende job med mulighed for at udvikle dig socialt og fagligt
-En arbejdsplads med engagerede kollegaer
-Hvor du kan forvente hjælp og oplæring, så du føler dig tryg
Vi forventer, at du:
- Har lyst til at arbejde med borgere i eget hjem.
- Er mødestabil
- Udviser initiativ og engagement.
- Er empatisk og kan tale med ældre borgere
- Er fleksibel og har et godt humør.
- Vil være med til at skabe et godt arbejdsmiljø.
Praktiske forhold
Din nye arbejdsplads er placeret på Dominovej 32, st. 2, 7500 Holstebro.
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mlm. KA Pleje og FOA.
Ansøgningsfrist hurtigst muligt - der vil løbende blive afholdt samtaler.
Har du spørgsmål til jobbet? Hvis du ønsker at vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Jannie, der er indehaver og daglig leder pr. mail: jannie@privathjaelpen.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Privathjælpen Holstebro ApS, Dominovej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841112