BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at give vores brugere en god og tryg oplevelse, når de kommer i retsbygningen, og kan du selvstændigt løse opgaverne, så har vi brug for dig.
Du bliver tilknyttet rettens administrationsafdeling, og får en spændende og afvekslende hverdag hvor opgaverne vil bestå af vejledning af brugere, rundering for at sikre ro og tryghed, selvstændigt varetagelse af notarforretninger og meget mere. Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, ca. 45 gode kollegaer og en uformel omgangstone. Vi lægger stor vægt på at du kan yde en god service over for vores brugere, og du skal som vagt- og servicemedarbejder hjælpe med at give dem en god og sikker oplevelse, når de besøger os.
Stillingen
Arbejdsopgaverne kan omfatte:
- Betjening af borgerhenvendelser, både pr. e-mail, telefon og ved fysisk fremmøde.
- Diverse daglige serviceopgaver – herunder sikre at retssalene er ryddelige og pæne
- Vagtopgaver, herunder rundering i og omkring rettens bygninger
- Indgå i teamet til varetagelse af notarforretninger
- Klargøring af retssale og teknisk assistance til dommerne i retssalene
- Bistå ved større sager fx nævningesager
- Kontakt til Kriminalforsorgen, politiet og anklagemyndigheden
- Åbne og lukke retsbygningen
- Betjening af låse-, alarm- og overvågningssystemer
- Postekspedition m.v.
- Det kan forekomme at der opstår behov for opgaveudførelse fra vores afdelingskontor i Thisted
- har gennemført vagtuddannelse
- har erfaring med vagtopgaver
- er serviceminded og god til at samarbejde
- er glad, frisk og udadvendt
- har god situationsfornemmelse
- har en rolig og venlig udstråling og fremtræder med autoritet
- taler godt dansk og behersker engelsk på et forståeligt niveau
- er engageret og kan arbejde selvstændigt
- har kørekort
- Stor selvstændighed med mulighed for sparring og løbende efteruddannelse
- En attraktiv arbejdsplads med et højt fagligt niveau, et prioriteret og godt arbejdsmiljø samt et udpræget godt samarbejde på tværs af faggrupperne.
- En stilling i en spændende organisation, hvor vi sammen løfter i flok
- Et alsidigt job med en bred kontaktflade
- Et fantastisk fællesskab, hvor arbejdsglæde er af højeste prioritet.
Stillingen søges online via vores rekrutteringssystem ved at trykke på "Søg stillingen" i højre side.
Du skal vedhæfte CV, relevante eksamenspapirer samt eventuelle udtalelser.
Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 15. december 2023 kl. 12.
Vi forventer at afholde samtaler med udvalgte ansøgere i uge 51.
Ansættelse og løn
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. februar 2023 – Gerne før.
Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO) samt organisationsaftalen for vagtfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og Serviceforbundet. Stillingen er omfattet af reglerne for Ny løn og er som udgangspunkt indplaceret i løngruppe 2 svarende til en månedsløn på 23.802,58 kr. + pension. Der vil være mulighed for at aftale et personligt tillæg afhængig af dine faglige kvalifikationer og forudgående erfaring.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde din sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.
Mere om os og stillingen
Hvis du vil vide mere kan du enten søge information på vores hjemmeside www.domstol.dk/holstebro eller kontakte vores administrationschef Ulrik Kipling på telefon 27 58 48 01.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Retten i Holstebro, Stationsvej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949952