Sosu-assistent til dagvagtstilling i privat hjemmeplejefirma

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Privathjælpen Holstebro søger flere kompetente medarbejdere, der kan varetage assistentopgaver, stå for oplæring og være med til at sikre en høj kvalitet i vores arbejde.

Vi søger en SOSU-assistent på 30 - 34 timer ugentligt i dagvagt med weekendarbejde hver 3. ell. 2. weekend - aftales individuelt. Vi er en virksomhed med ordnede forhold, hvor du får pension, anciennitetstillæg, og hvor der er fokus på at have et godt arbejdsmiljø.

Vi yder personlig pleje og praktisk hjælp til ca. 600 borgere i Holstebro Kommune. Uanset om man er uddannet sosu-assistent eller social- & sundhedshjælper, så hjælper vi hinanden med at løse de opgaver der er ud fra de kompetencer man har. Som sosu-assistent vil du komme til at varetage forskellige assistentopgaver, sørge for borgerspecifik oplæring af personale, og være med til at kvalitetssikre vores arbejde.

Pleje og omsorg med værdighed er noget vi vægter højt, og det betyder meget for os, at vores medarbejdere har den tilgang til vores borgere. 

Som medarbejder hos Privathjælpen vil du få en hverdag, hvor du får medindflydelse, og hvor du kan være med til at gøre en forskel, og hvor der er en flad ledelsesstruktur, hvilket betyder, at der er ikke langt fra tanke til handling.

Har du nogen af disse kompetencer, så håber vi at høre fra dig:

  • Har en omsorgsfuld og empatisk tilgang til borgere.
  • Erfaring med at arbejde i udekørende pleje, dog ikke et krav.
  • Fleksibel og hjælpsom over for kollegaer.
  • Mødestabil så vi kan sikre stabilitet hos borgerne, som du skal hjælpe.
  • Kendskab til NEXUS og er fortrolig med elektronisk dokumentation.
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret, samt bevare overblikket i pressede situationer.
  • Kan udvise omhu i forbindelse med medicinhåndtering.
  • Har lyst til samvær med ældre mennesker, og forstår at kommunikere anerkendende med respekt for borgere samt pårørende.
  • Interesseret i at oplære og udvikle medarbejderes kompetencer
  • Har kørekort.

Privathjælpen Holstebro blev etableret 1. oktober 2020. Idag er vi ca. 75 medarbejdere. Vi er en virksomhed med fleksible medarbejdere, som er gode til at hjælpe hinanden, og vi benytter os aldrig af vikarer udefra.

Vi er organiseret i KA Pleje, der har lavet overenskomst med FOA. Hos os opnår du høj anciennitet hurtigere end ved det offentlige, og alle faste medarbejdere får pension samt anciennitetstillæg efter erfaring. Derudover får du glæde af forskellige personalerabatter.

Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til: jannie@privathjaelpen.dk

Har du spørgsmål til noget, så kontakt Jannie, der er indehaver og daglig leder pr. tlf. 51630810.

Vi afholder løbende samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Privathjælpen Holstebro ApS, Dominovej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5771973

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook