Administrativ konsulent med hang til struktur og service (20 t/uge)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du danmarksmester i administrative opgaver? Kan du skabe og fastholde struktur i en mangfoldig hverdag og samtidig yde service i verdensklasse? Lige nu har du en unik og sjælden mulighed for at blive en del af en fantastisk arbejdsplads i HR & Udvikling.

HR & Udvikling ved Holstebro Kommune har en central rolle i at udvikle og synliggøre Holstebro Kommune som en attraktiv og anerkendt arbejdsplads. I øjeblikket er vores fokus bl.a. på rekrutteringsindsatser, udvikling af målrettede tiltag til ledelsessystemet samt sparring og rådgivning omkring organisationens trivsel. Samtidig er vi i en spændende intern proces hvor vi konsoliderer nye samarbejdsmåder og -metoder og digitale muligheder.

Dine opgaver
Som vores nye administrative kollega har du en nøglerolle i at understøtte HR & Udviklings opgaveløsning og daglige drift og sikre administrativ stabilitet og udvikling. Vi er ambitiøse og stiller høje krav til vores serviceniveau og kvalitet i alle indsatser - og dine administrative opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Generelle backoffice-opgaver i afdelingen
    (udarbejdelse af sagsindstillinger, dagsordner, referater, mødeplanlægning, mailbesvarelse)
  • Understøttelse af interne uddannelsesforløb, lederintro og ledertræf
    (deltagerlister, invitationer, lokalebookning, forplejning)
  • Varetagelse af superbruger-ansvar på vores interne systemer indenfor for eksempel ESDH og økonomi.
  • Udvikle og vedligeholde HR & Udviklings profil og værktøjer på Intra og hjemmeside
  • Oprette og administrere interne kurser
  • Mindre økonomiopgaver
    (fakturering af ydelser, varemodtagelse, bevillinger, AUB-refusion m.v.)
  • Driftsopgaver iflg. årshjul og studieordninger på de videregående uddannelser
    (velkomstbreve, koordinering af praktikker, planlægning af undervisning m.m. for sygeplejestuderende, socialrådgiverstuderende, udenlandske studerende, FIF-kursister)
  • Driftsopgaver iflg. årshjul samt elevadministration ifm. kontorelever og IT-elever

Hvem er du
Du brænder for at yde den service, der gør det til en fornøjelse at møde og samarbejde med HR & Udvikling. Samtidig byder du ind med både erfaring og nye ideer til forenkling og forstærkning af det administrative felt og til at styrke og videreudvikle kulturen i afdelingen.
Vi forventer og prioriterer derfor følgende personlige styrker i din profil:
  • Åbenhed (du er venlig, imødekommende og optræder serviceorienteret)
  • Selvstændighed (du sætter selv den administrative dagsorden, rammer og grænser)
  • Ordentlighed (du handler empatisk, etisk og udviser respekt for fortrolighed)
  • Løsningsorienteret (du har fokus på at samarbejde og udvikle opgaven)
  • Struktureret og detaljeorienteret (du evner at bevare overblikket i en bred opgaveløsning)
  • Uhøjtidelighed (det hele går bare lidt lettere med et smil og overskud)

Du har måske en kontorfaglig uddannelse, har arbejdet i uddannelsessystemet eller noget helt tredje, og du tilbyder formentligt følgende faglige kompetencer:
  • kontorfaglige-/administrative kompetencer (eks. journalisering, korrekturlæsning)
  • IT-/digitale kompetencer (Office-pakken, relevante fagsystemer og digitalisering)
  • Juridisk viden ift. bl.a. Forvaltningsloven og Persondataloven
  • Kommunikative kompetencer (mundtlig, skriftlig og en generel god forståelse for kommunikation)
  • Forståelse for organisation, opgaver og kultur i en offentlig forvaltning.

Hvem møder du?
Vi er en stabsfunktion med en meget åben, humoristisk og uformel omgangstone samt høj grad af uddelegeret ansvar. Vi arbejder hybridt, forskelligt, sammen og hver for sig og sætter stor pris på både vores forskelligheder og fællesskab.
Vi arbejder både med større strategiske indsatser og udviklingstiltag, internt og eksternt.
Desuden løser vi en lang række opgaver indenfor organisationsudvikling – og trivsel, ledelsessystemet, rekruttering, onboarding og offboarding, arbejdsmiljø og administration af uddannelser.
I Holstebro Kommune bygger vi bro til hinanden. Vi har kulturen til forskel og utallige eksempler på hvad rummelighed, udsyn og tillid kan føre til. Det kan du se mere om i videoen her på: https://www.holstebro.dk/kulturentilforskel

Er du interesseret
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Steen Brokær, Chef for HR & Udvikling, E-mail: Steen.Brokaer@holstebro.dk eller telefon 96 11 7071 / mobil 51 66 04 99.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en fast stilling på 20 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. november 2023. Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 13, 7500 Holstebro.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening og forhandles med den faglige organisation

Ansøgningsfrist
Vi vil gerne starte samarbejdet med dig hurtigst muligt og behandler løbende ansøgninger og indkalder til samtaler. Vi skal derfor modtage din ansøgning snarest og senest den 10. september 2023. Hvis vi finder den rette kandidat inden ansøgningsfristen, tager vi stillingsopslaget ned.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde 13, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=84224

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5890435

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet