Administrativ medarbejder med flair for økonomi til Videncentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- søges til Sekretariatet i Videncentret Børn og Unge i Holstebro Kommune.

Videncentret er organiseret under Børn og Unge og er en enhed for tværgående indsatser for børn og unge i alderen 0-18 år, der samarbejder tæt med dagtilbud, skoler, familiesektion m.m. Videncentret består af et sekretariat og følgende faggrupper: psykologer, inklusionsvejledere, ressourcepædagoger, tale-hørekonsulenter, ergoterapeut, læsekonsulent og ledelse.

Videncentrets kerneopgaver er: at understøtte og udvikle leg- og læringsmiljøer med fokus på, at alle børn og unge skal have deltagelsesmuligheder og indgå i positive børnefællesskaber for at udvikle de personlige, faglige og sociale kompetencer. Det gør vi, fordi vi vil gøre en positiv forskel for alle børn og unge – med øje for deres unikke grundvilkår, situation og omgivelser.

Vi søger en administrativ medarbejder med flair for økonomi i Sekretariatet i Videncentret, hvor den vigtigste opgave bliver at have ansvaret for det økonomisk niveau og at understøtte ledelse og de forskellige faggrupper.
Du får ansvaret for økonomi, budgetopfølgning, fakturering, lønstyring og den daglige bogføring – og dermed ansvarlig for ØS-systemet. Desuden vil du have opgaver omkring GDPR-lovgivning herunder databehandleraftaler. Du vil være ansvarlig for it-systemer, borgerkontakt, kontakt til samarbejdspartnere samt opdatering af vores hjemmeside.

I Sekretariatet arbejder vi på at skabe en sikker drift i opgaveløsningen. Du vil derfor skulle indgå i Sekretariatets team og blive ”makker” på flere andre opgaver, da vi prioriterer, at flere medarbejdere kan løse de samme opgaver. Så du skal først og fremmest være indstillet på at tage din andel af daglige ”rugbrødsopgaver”, herunder telefonpasning, henvendelse fra personalet i Videncentret, ad hoc-opgaver og større og mindre udviklingsopgaver nu og på længere sigt – det hele selvfølgelig i tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i Sekretariatet.

Du har relevant baggrund og uddannelse

  • Uddannet indenfor kontor, måske suppleret med efter- eller videregående uddannelse
  • Gerne erfaring indenfor offentlig administration
  • Har gennem erfaring tilegnet dig solide administrative- og økonomiske kompetencer
  • Du er en erfaren IT-bruger med flair for at arbejde i forskellige systemer

Dine faglige kvalifikationer
  • Økonomisk indsigt, talstærk og excel-haj – gerne med erfaring fra kommunal økonomi – kendskab til ØS Indsigt
  • Varetage opgaver med GDPR – du skal holde styr på GDPR- krav og sætte dig ind i informationssikkerhed, så alle i afdelingen passer godt på borgernes oplysninger
  • Superbruger i SBSYS
  • Projektrelaterede opgaver herunder ressourceforbrug og budget
  • Frisk på ad hoc-opgaver, som ingen af os kan gætte på forhånd og samtidig udføre dine egne rutineopgaver
  • Kan dykke ned i lovgivning og bekendtgørelser som medvirker til at give den rette vejledning og sagsbehandling
  • Kan supportere kolleger, samarbejdspartnere og borgere – kan gøre det komplekse forståeligt på en nærværende og professionel måde

Vi forestiller os, at du
  • Brænder for at yde service i verdensklasse
  • Motiveres af gode samarbejdsrelationer og har lyst til at blive en del af en dynamisk organisation, hvor vi hjælper hinanden og spiller hinanden gode
  • Kan planlægge og prioritere opgaver, så deadlines overholdes
  • Er struktureret men samtidig kreativt tænkende og detaljeorienteret, når der skal findes gode og holdbare løsninger
  • Er imødekommende, rummelig og hjælpsom
  • Er videbegærlig og har gå på mod
  • Har lyst til at være social og bidrage til det gode og positive arbejdsmiljø
  • Kan bidrage med fleksibilitet og højt humør

Du lykkedes i stillingen, hvis du evner at have mange bolde i luften, er udviklende i din måde at løse opgaverne, udviser viljen til at samarbejde på tværs i hele Videncentret.

Praktiske oplysninger
  • Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med mulighed for hjemmearbejde efter aftale
  • Forventet tiltrædelse senest 1. december 2023
  • Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst

Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at kontakte Leder af Videncentret Børn og Unge, Anne-Mette Vendelbo på telefon 51 56 72 45.

Ansøgningsfrist
  • Fredag den 20. oktober 2023, kl. 12.00
  • Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 24. oktober 2023

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PPR, Borregaardsvej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920867

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook