Administrativ medarbejder til Jobcenter Holstebro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded? Trives du med at løse forskelligartede administrative opgaver? Er du struktureret og har du flair for at sætte ting i system? Så er du måske vores nye kollega i ‘Tværgående Indsats’.

Beskæftigelsesområdet er i konstant udvikling, hvorfor det er vigtigt, at du er omstillingsparat i forhold til dine arbejdsopgaver. Når du har fået en opgave, skal du kunne stå på egne ben og tage selvstændigt ansvar for at følge opgaven helt til dørs.

I et samarbejde med et velfungerende administrativt team skal du varetage følgende opgaver:

  • Betjening i reception, telefonomstilling, servicering af borgere og eksterne samarbejdspartnere
  • Div. administrations- og myndighedsopgaver såsom bevilling af personlig assistance, bevilling af voksenlærling, udbetaling af løntilskud som udbetaling af mentorstøtte
  • Diverse beregnings- & udbetalingsopgaver på fleksjob, skånejob, jobrotation og arbejdsfordeling
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Vi forventer, du har en kontoruddannelse eller tilsvarende kompetencer og erfaringer, og vi lægger vægt på, at du kan svare ja til følgende udsagn:
  • Du er smilende, serviceminded og imødekommende
  • Du har lyst til at tage ansvar for både proces og resultat
  • Du er administrativ stærk, omhyggelig og pligtopfyldende
  • Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • Du har flair for IT, et solidt kendskab til Office-pakken og erfaring med andre IT-systemer
  • Du forstår at sætte dig selv i spil, byde positivt ind og spille dine kollegaer gode
  • Du har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og gode grin går hånd i hånd.
  • Og ikke mindst har en mobilitet, da din arbejdsdag vil foregå på to matrikler.

Praktiske oplysninger
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Løn og ansættelse sker iht. gældende overenskomst med HK.

Ansættelsesproces
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside senest mandag den 21. august kl. 8.00.
Der gennemføres ansættelsessamtaler torsdag dag den 24. august.

Ansættelsesdato
Hurtigst muligt og senest 1. oktober 2023.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Allan Møller Lund på telefon 21 66 18 40 efter den 31. juli.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde 15, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=83480

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875586

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet