BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du balancere sikker drift og målrettet udvikling? Vil du forfølge målet om at være ”den foretrukne samarbejdspartner”? Og motiveres du af at lede sammen med andre, gennem andre og i stærke fællesskaber?
Vi søger en ny afdelingsleder til Personale. Afdelingen består af tre faglige fællesskaber og du bliver afdelingsleder for det faglige fællesskab for Social og Sundhed. De to andre faglige fællesskaber består af Børn og Unge og Øvrige samt Personalejura.
Udover en række faglige drifts- og udviklingsopgaver møder du et tæt samarbejde med den nuværende afdelingsleder om ledelsen af afdelingen. Ligesom du bliver en del af et større ledelsesteam på tværs af chefområdet for Borgerservice samt Personale og Jura
Om jobbet
Det faglige fællesskab varetager hovedsageligt opgaver for kommunens forvaltning for Social og Sundhed. Opgaverne omfatter bl.a. lønopgaver og support på vagtplanlægning, vagtplans-systemet EG Optima og arbejdstidsregler.
Du er ansigtet udadtil - særligt i forvaltningen for Social og Sundhed - men som en del af et ledelsesteam repræsenterer du også hele Personale i alle forvaltninger. Konkret varetager du det faglige- og personalemæssige ansvar for syv dygtige medarbejdere og løser også konkrete driftsopgaver. Det vil eksempelvis være
- organisering af support og undervisning ift. vagtplanlægning
- administrative driftsopgaver
- servicering og rådgivning i samarbejde med forvaltningerne
Om dig
Vi forventer, at du er en erfaren leder, som har en grundlæggende forståelse for at resultater skabes gennem såvel medarbejdere som ledere i hele organisationen - vi løfter i flok hver dag. Samtidig har du øje på mulighederne for løbende optimering af arbejdsgange internt i afdelingen og i forhold til vores samarbejdspartnere. Konkret betyder det blandt andet, at du er fagligt kompetent inden for lønområdet og vagtplanlægning, herunder har kendskab til vagtplanssystemet EG Optima.
I dit personlige lederskab er vi nysgerrige på i hvilken grad du
- balancerer sikker drift og udvikling af opgaveløsning - og afdeling
- formår at sætte det rette hold til opgaverne
- udøver god personaleledelse og understøtter et godt samarbejdsmiljø
- kommunikerer tydeligt og motiverende
- optræder med stamina og gennemslagskraft
Vi tilbyder dig
Du får din dagligdag i en udfordrende stilling med stor indflydelse og brede samarbejdsflader, og du træder ind i et stort ledelsesrum med særdeles dygtige medarbejdere og et kompetent ledernetværk på tværs af chefområdet for Borgerservice og Staben.
Vi arbejder serviceorienterede og er meget bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.
Vil du vide mere?
Du kan læse mere i job- og personprofilen
Og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Kent Jensen, chef for Borgerservice, Personale og Jura på telefon 96 11 72 26 eller på mail: kent.jim.jensen@holstebro.dk.
Praktisk information
Vi forventer tiltrædelse den 1. september 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.
Ansøgningsfrist
Du søger stillingen og sender din motiverede ansøgning via linket 'Søg stillingen'.
Vi skal modtage din ansøgning senest onsdag den 12. juni 2024 kl. 12.00.
Første samtalerunde finder sted mandag den 17. juni 2024. Anden samtalerunde afholdes fredag den 21. juni 2024.
De kandidater, som går videre til anden samtale, inviterer vi til at udfylde en personprofil og modtage personlig tilbagemelding i HR & Udvikling onsdag den 19. juni 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Personale og Jura, Kirkestræde, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6054895