BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som vores assistance er det vigtigste for os, at du er ansvarsbevidst, fleksibel og stabil og er klar til at hjælpe os, når vi har ekstra travlt.
ARBEJDSOPGAVER
• Kundeekspedition
• Sørge for at butikken præsenterer sig indbydende
• Lageroptælling mm.
Udover de daglige opgaver forventes det, at du er en god kollega, der bidrager til fællesskabet og til at skabe en god atmosfære i butikken. Det er altafgørende, at du som person er engageret med en positiv og smittende energi.
Stillingen er på 8-15 timer/ugen fordelt på hver anden lørdag samt enkelte hverdage. Der vil være mulighed for ekstra timer i forbindelse med ferie og ekstra travlhed. Opstart er hurtigst muligt eller efter aftale.
HVEM ER DU?
• Du må meget gerne have erfaring fra en lignende stilling, men det er vigtigere for os, at du er passioneret og udadvendt.
• Dit hjerte banker for personlig service, og du går gerne nye veje for at give dine kunder mere, end de forventer.
• Du kan bidrage til at gøre butikken visuelt indbydende og et rart sted at være.
LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Fortæl os hvorfor i en motiveret ansøgning, og send den sammen med foto og cv til butikschef Jeanet Rasmussen på denne mail:
jeanet.rasmussen@groupechantelle.com
Vi afholder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Jeanet på 97 40 56 11.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Femilet A/S, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935163