Da en af vores gode kollegaer skal på barsel, søger vi en udadvendt, frisk og smilende person, der har stor lyst til at servicere vores borgere personligt, telefonisk og ikke mindst digitalt.
Borgerservice i Holstebro består af 24 medarbejdere, der er fordelt i to teams. Borgerservice er en del af Borgerservice, Personale & Jura og hører organisatorisk under staben.
Borgerservice betjener borgerne i Holstebro, Ulfborg og Vinderup. Din lokation bliver Rådhuset i Holstebro.
Stillingen som borgerrådgiver er tilknyttet Team 2, der hovedsageligt beskæftiger sig med kørekort, pas, folkeregistrering & sygesikring. Vi er et Team på 12 medarbejdere og en teamleder
Den ledige stilling vil primært have med personlig og telefonisk borgerbetjening at gøre inden for nedennævnte områder:
Borgerservice beskæftiger sig med
- Borgerrådgivning og vejledning
- Vejledning af borgerne i forhold til digitale løsninger
- Udstedelse og vedligehold af MitId
- Pas
- Kørekort
- Valgopgaver
- Sygesikring
- Folkeregistrering
- Kommunens hovedomstilling
Vi forventer ...
- at du har en kontoruddannelse – gerne inden for det offentlige
- at du er åben og udadvendt
- at du er serviceminded og kan lide at have travlt
- at du kan arbejde selvstændigt med opgaverne
- at du kan bevare overblikket i pressede situationer
- at du er god til at kommunikere
- at du er smilende og venlig i telefonen og i mødet med borgerne
- at du er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og sted.
Vi tilbyder ...
- en spændende hverdag med mange udfordringer
- mange forskelligartede arbejdsopgaver
- et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
- gode og hjælpsomme kollegaer
- mulighed for flexfrihed og afspadsering
- * gode sociale arrangementer
- et spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølge
- et stærkt og velfungerende samarbejde på tværs af teams og forvaltninger
- en arbejdsplads, hvor et tværfagligt forpligtigende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsædet
- * Et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
Stillingen er en tidsbegrænset ansættelse på 37 timer ugentligt, og ophører 31. december 2025.
Løn vil blive forhandlet ud fra reglerne om Ny Løn og HK’s overenskomst.
Tiltrædelse snarest muligt.
For yderligere oplysninger
Kontakt Teamleder og chefjurist Jesper Dürr, telefon 96 11 70 21.
Frist
Har vi fanget din interesse så søg stillingen via Holstebro Kommunes hjemmeside hurtigst muligt, dog senest fredag den 14. februar 2025
Kandidater der bliver indbudt til samtale, vil få besked torsdag den 20. februar 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 25. februar 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/19167a1f-fcda-421d-81d8-e322a40f5348