Brænder du for IT, og vil du gøre en forskel for kollegaer på alle niveauer – fra marken til kontoret? Hos Kaj Bech, søger vi en IT-medarbejder med teknisk overblik og forståelse. Du får ansvar for den daglige it-drift og support med opsætning af udstyr og vedligeholdelse af systemer.
Om jobbet
Som IT-medarbejder hos Kaj Bech A/S bliver du den centrale kontaktperson for vores medarbejdere, når det gælder daglig IT-drift og support. Du sørger for, at vores kollegaer har de rigtige værktøjer til at udføre deres arbejde effektivt, lige fra opsætning af computere og telefoner til installation og vedligeholdelse af programmer og systemer.
Du får desuden ansvaret for den løbende dialog med vores eksterne IT-samarbejdspartnere, så vi altid sikrer stabil drift, høj oppetid og hurtig håndtering af tekniske udfordringer. Derudover vil du blive en vigtig del af arbejdet med implementering af nye IT-projekter og -løsninger, som understøtter vores forretning.
Dine arbejdsopgaver i hverdagen
• Kontakt til IT samarbejdspartnere, både ved daglig drift og projekter.
• Daglig support af IT-systemer, telefon, mail og fjernadgang
• Deltagelse i nye IT-løsninger og projekter
• Indkøb af IT-hardware og -software.
• Medvirke til høj IT-sikkerhed i samarbejde med ledelse og IT-samarbejdspartnere.
Men, hvorfor skal du søge jobbet hos Kaj Bech?
Kaj Bech A/S er en entreprenørvirksomhed med base i Holstebro. Vi beskæftiger omkring 170 timelønnede og 35 funktionærer, og vores projekter udføres i hele Danmark. Du får derfor en stor berøringsflade med alle medarbejdere, da du bliver den centrale IT-support i Kaj Bech.
Vi er kendt for vores flade struktur, høje medarbejderinddragelse og stærke sammenhold – noget, der afspejles i vores imponerende gennemsnitlige medarbejderanciennitet på 9 år. Derudover kan vi tilbyde en attraktiv sundhedsforsikring og fleksibilitet i arbejdet. Helt særligt for Kaj Bech er vores unikke atmosfære der imødekommer mennesker med alle typer af baggrunde og personligheder.
Du vil få din daglige base i Holstebro, men der kan lejlighedsvis forekomme rejsedage i forbindelse med projekter og samarbejde på tværs af virksomheden.
For at få succes i jobbet, forestiller vi os, at du har:
· En relevant IT-uddannelse eller praktisk erfaring.
• Godt kendskab til Microsofts produkter og gerne Business Central.
• Erfaring med tidsregistrering.
• Er serviceminded, struktureret og god til at holde overblik.
• Er tryg ved at arbejde selvstændigt og tage ansvar.
• Taler og skriver dansk og engelsk.
Men for os er det vigtigste dit engagement for at lykkes i jobbet.
Personlige kompetencer
Vi lægger vægt på, at du:
· Trives med frihed under ansvar og arbejder selvstændigt og struktureret
· Bidrager til en uformel og positiv omgangstone i hverdagen
· Sætter pris på variation og indflydelse på dine opgaver
· Motiveres af at være en del af en stærk virksomhedskultur med fokus på samarbejde og kvalitet
· Har lyst til at lære nyt og tage ansvar i en virksomhed i udvikling
Er dette noget for dig?
Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte HR-koordinator Malene Poulsen på telefon 6187 9900 eller mail mp@kajbech.dk
Ansøgningsfrist hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
KAJ BECH A/S, Mads Bjerres Vej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/94a54db4-03f9-4762-aa17-93be7c1cf6a5