BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en dygtig bogholder med flair for økonomi og har du lyst til at blive en del af en dynamisk virksomhed i Holstebro? Vi søger for en virksomhed en engageret og ansvarsbevidst bogholder, der kan bidrage til deres økonomiafdeling med sine kompetencer og erfaring.
Som bogholder hos dem vil du få en central rolle i deres økonomiafdeling. Du vil arbejde tæt sammen med deres økonomichef og resten af teamet for at sikre en korrekt og rettidig bogføring samt økonomirapportering.
Arbejdsopgaver
- Daglig bogføring og afstemning
- Fakturering og håndtering af debitorer og kreditorer
- Moms- og skatteafregning
- Lønadministration
- Forberedelse af regnskaber og rapporter
- Deltagelse i budgetlægning og økonomisk planlægning
Faglige Kvalifikationer
- Har en relevant uddannelse inden for regnskab og økonomi
- Har flere års erfaring med bogholderi og økonomistyring
- Er rutineret bruger af økonomisystemer
- Har et godt kendskab til MS Office-pakken
- Arbejder struktureret og detalje orienteret
- Er god til at samarbejde og kommunikere både internt og eksternt
Ansøgning:
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078114