Bogholder med flair for økonomi søges til dynamisk virksomhed i Holstebro

Profilbillede
dato

Er du en dygtig bogholder med flair for økonomi og har du lyst til at blive en del af en dynamisk virksomhed i Holstebro? Vi søger for en virksomhed en engageret og ansvarsbevidst bogholder, der kan bidrage til deres økonomiafdeling med sine kompetencer og erfaring.

Som bogholder hos dem vil du få en central rolle i deres økonomiafdeling. Du vil arbejde tæt sammen med deres økonomichef og resten af teamet for at sikre en korrekt og rettidig bogføring samt økonomirapportering.


Arbejdsopgaver
  1. Daglig bogføring og afstemning
  2. Fakturering og håndtering af debitorer og kreditorer
  3. Moms- og skatteafregning
  4. Lønadministration
  5. Forberedelse af regnskaber og rapporter
  6. Deltagelse i budgetlægning og økonomisk planlægning

Faglige Kvalifikationer
  1. Har en relevant uddannelse inden for regnskab og økonomi
  2. Har flere års erfaring med bogholderi og økonomistyring
  3. Er rutineret bruger af økonomisystemer
  4. Har et godt kendskab til MS Office-pakken
  5. Arbejder struktureret og detalje orienteret
  6. Er god til at samarbejde og kommunikere både internt og eksternt

Ansøgning:

mgj@jobteam.dk


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet