Borgerrådgiver til Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores gode kollegaer har fået andet arbejde, søger vi en udadvendt, frisk og smilende person, der har stor lyst til at servicere vores borgere personligt, telefonisk og ikke mindst digitalt.

Borgerservice i Holstebro består af 24 medarbejdere, der er fordelt i to teams. Borgerservice er en del af Borgerservice, Personale & Jura og hører organisatorisk under staben.

Borgerservice betjener borgerne i Holstebro, Ulfborg og Vinderup, og du skal derfor være forberedt på, at du skal arbejde alle tre steder.

Stillingen som borgerrådgiver er tilknyttet Team 2, der hovedsageligt beskæftiger sig med kørekort, pas, folkeregistrering & sygesikring. Vi er et Team på 12 medarbejdere og en teamleder

Den ledige stilling vil primært have sygesikring og folkeregistrering som ansvarsområde. Kendskab til dette område vil være en fordel, men ikke en forudsætning.

Foruden ovennævnte beskæftiger Borgerservice sig med

  • Borgerrådgivning og vejledning
  • Vejledning af borgerne i forhold til digitale løsninger
  • Udstedelse og vedligehold af MitId
  • Valgopgaver
  • Legitimationskort
  • Pensionsydelser
  • Indskudslån
  • Opkrævning af restancer
  • Pladsanvisning
  • Kommunens hovedomstilling
  • Den Digitale Hotline
  • Og meget andet………

Vi forventer, at du ……
  • har en kontoruddannelse – gerne inden for det offentlige
  • er åben og udadvendt
  • er serviceminded og kan lide at have travlt
  • kan arbejde selvstændigt med opgaverne
  • kan bevare overblikket i pressede situationer
  • er god til at kommunikere
  • er smilende og venlig i telefonen og i mødet med borgerne
  • er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og sted.

Vi tilbyder…….
  • en spændende hverdag med mange udfordringer
  • mange forskelligartede arbejdsopgaver
  • et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
  • gode og hjælpsomme kollegaer
  • mulighed for flexfrihed og afspadsering
  • gode sociale arrangementer
  • et spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølge
  • et stærkt og velfungerende samarbejde på tværs af teams og forvaltninger
  • en arbejdsplads, hvor et tværfagligt forpligtigende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsædet

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer.
Løn vil blive forhandlet ud fra reglerne om Ny Løn og HK’s overenskomst.

Tiltrædelse 1. juli 2024.

Yderligere oplysninger:
Teamleder og chefjurist Jesper Dürr, telefon 96 11 70 18.

Har vi fanget din interesse så søg stillingen via Holstebro Kommunes hjemmeside hurtigst muligt, dog senest onsdag den 22. maj 2024 kl. 10.00.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 27. maj 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041794

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook