BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger for en virksomhed en dedikeret og organiseret bogholder/assistent til at bistå med regnskabsmæssige opgaver og administrativt arbejde. I denne rolle vil du spille en central rolle i deres økonomiafdeling, hvor du vil være med til at sikre nøjagtig og rettidig regnskabsføring.
Arbejdsopgaver
- Bogføring af daglige transaktioner
- Udarbejdelse af fakturaer og lønninger
- Håndtering af debitor- og kreditorstyring
- Afstemning af bankkonti og kassebeholdninger
- Assisterende opgaver efter behov
Faglige kvalifikationer
- Erfaring med bogholderi og regnskabssystemer
- God forståelse for gældende regnskabsprincipper
- Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret
- Stærke kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt
- Kendskab til Navision og andre relevante it-værktøjer
Andre kvalifikationer
- Try and hire, men med henblik på fastansættelse
- 37 timer pr. uge
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Michelle Jensen, gennem mail mgj@jobteam.dk mærket "MGJ-MBB-U24.
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069127