Engageret tysktalende administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som kundeservicemedarbejder hos Maya Freya bliver du en del af et lille og effektivt team. Vi er en mindre virksomhed og du skal derfor have lyst til at arbejde på, at vi i fællesskab når i mål med vores opgaver.

Vi forventer at du er ansvarsfuld, grundig og omhyggelig i dit arbejde samt at du kan arbejde selvstændigt.

Dine arbejdsopgaver vil primært være håndtering af vores tyske kunder samt håndtering af returpakker.
Dog vil det i travle perioder forventes, at du også giver en hånd med på lageret når der skal pakkes ordrer.

Din profil:

  • Du kan tale og skrive flydende tysk
  • Du holder af at arbejde selvstændigt og struktureret, men fungerer i et team
  • Du er vant til kundehåndtering
  • Du er yderst kvalitetsbevidst og kender vigtigheden i at være omhyggelig med dine opgaver
  • Du trives både med nye udfordringer samt rutineprægede opgaver og er vant til at være meget på benene i travle perioder

 

Arbejdstider og løn

Stillingen er på 37 timer.
Arbejdsstedet er på vores kontor/lager på Hjaltesvej i Holstebro.

Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning til stillingen samt din tidligere arbejdserfaring skal sendes til Iben på support@mayafreya.com 

Ansøgningsfrist 20/1 2024. Du vil høre fra os indenfor 7 dage fra ansøgningsfristens udløb.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Maya Freya ApS, Hjaltesvej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966217

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook