Da vi opnormerer, søger vi snarest muligt og senest 1. august 2025 en vagtplanlægger til vores team.
Alt vagtplanlægning i Center for Handicap (CFH) er samlet i ét team, bestående af 3 vagtplanlæggere og en funktionsleder. Vi dækker som team det samlede område, både i forhold til langtidsplanlægning og planlægning i forhold til dagligt fravær alle hverdage mellem kl. 6.00 og 15.00.
Stillingen er på 37 timer/uge, og mødetiderne er som følgende
Mandag: 6.00-13.30 – Tirsdag: 7.30-15.00 – Onsdag: 6.00-13.30 – Torsdag: 6.00-13.30 – Fredag: 7.00-14.00.
Det er muligt at have fleksible mødetider, hvor man begynder arbejdsdagen hjemme, for så senere at køre ind til kontoret. Det er som udgangspunkt ikke muligt at arbejde hjemme hele dage.
Det er vigtigt for os, at vi er gode til at hjælpe hinanden, både i forhold til vagtplanlægning og i forhold til mødetider. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv ind i denne fleksibilitet og aktivt arbejder for et godt arbejdsmiljø.
Du kommer til at dele kontor med teamets 2 øvrige vagtplanlæggere. Vi bruger hinanden dagligt til sparring og hjælper hinanden med at se løsninger. Vi prioriterer, at humøret er højt, selv i en hverdag, hvor der er travlt, og hvor der ikke altid er en løsning på alt.
Du skal forvente at skulle planlægge for omkring 100 medarbejdere inkl. timelønnede vikarer. Vagtplanlægningen foregår i EG Optima, og det er en fordel, hvis du har kendskab og erfaring med systemet samt til vagtplanlægning generelt. Relevant oplæring vil være en del af introprogrammet.
Kerneopgaven i Center for Handicap er ”Vi samskaber det kvalificerede hverdagsliv for og med borgeren”. Som vagtplanlægger skal du være med til at sikre en stabil drift, samtidig med at medarbejdernes ønsker og behov vægtes højt. Du skal være omstillingsparat, serviceminded og skal kunne holde hovedet koldt i pressede situationer.
Frist
Kan du se dig selv ind i ovenstående, så modtager vi med glæde din ansøgning senest mandag den 9. juni 2025 kl. 12.00.
Samtalerne vil blive afholdt torsdag den 19. juni.
Har du spørgsmål,
er du velkommen til at rette henvendelse til funktionsleder Camilla Thorup Elkjær, hverdage mellem kl. 10.00-11.00 på telefon 96 11 46 04.
Du bliver aflønnet efter reglerne for NY-løn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nattevagter, vikarer og planlæggerteam, Birkehøj, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2b792892-f807-4646-ac68-e9c5d4cf7982