BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi afprøver ny ledelsesstruktur, og derfor søger vi for nuværende to nye ledere, der som støttefunktion til teamlederen, kan være med til at understøtte medarbejdernes trivsel og faglighed og dermed sikre et yderligere kvalitetsløft for borgerne i Holstebro kommune
Vil du være med til at udvikle hjemmeplejen i Holstebro Kommune, og skabe høj tilfredshed hos borgere og medarbejdere? Og kan du se dig selv ind i Center for Akutfunktion, Hjemmepleje og Sygeplejes værdigrundlag og arbejdsvision
” Vi samarbejder om at få faglighed, kvalitet og fornyelse til at gå hånd i hånd, så vi sammen kan skabe en hverdag med flere smil hos både borgere og ansatte”
Så vil vi glæde os til at få ansøgning fra dig.
Stillingernes indhold
Vi søgere ledere, der gennem egen adfærd er med til at skabe en kultur, hvor trivsel, faglighed og kvalitet går hånd i hånd, og hvor medarbejdere føler sig set, hørt og forstået. Alt, hvad vi gør, er for at skabe mere værdi for borgerne.
Hvis du bliver en del af den nye ledelsesstruktur, vil du blive en del af et lederteam på tre. Lederstillingerne er en støttefunktion til teamlederen af hjemmeplejen, som du vil komme til at referere til. Selv om stillingerne har forskellige opgaveporteføljer, er det centralt, at de to lederprofiler kan komplementere hinanden.
Den faglige leder
- Du har en sundhedsfaglig uddannelse, gerne på bachelorniveau.
- Du kan understøtte den faglige udvikling, dokumentationspraksis og være sparringspartner for medarbejderne.
- Du står sikkert i din faglighed og kan håndtere de daglige udfordringer med ro og stort overblik.
- Du kan identificere udviklingsområder, gå forrest og sætte retningen for disse, gerne ud fra forbedringstankegangen.
- Du evner at implementere og holde fast.
- Du kan skabe flere smil hos både borgere og ansatte.
- Du har erfaring med ledelse, klinisk vejledning eller lignende, eller har stor interesse i at videreudvikle dig indenfor ledelse.
- Du er relationsskabende og har gode samarbejdsevner.
- Du er fleksibel og er et sted i dit liv, hvor du ikke er afhængig af 8-16 arbejdstider.
- Du er nærværende og synlig blandt medarbejderne.
Funktionsbeskrivelse for den faglige leder er udarbejdet.
Den administrative leder
- Du har en sundhedsfaglig uddannelse.
- Du forstår dig på planlægning af hjemmeplejens køreplaner, så kontinuiteten fremmes for både borgere og medarbejdere.
- Du kan understøtte tjenestetidsplanlæggeren og medvirke til kontinuerlig dialog mellem tjenestetidsplanlægger og ruteplanlægger med henblik på at sikre, at personalebehov og medarbejderkompetencer stemmer overens med den samlede opgaveløsning.
- Du forstår dig på sammenhængen mellem hjemmeplejens køreplaner, tjenestetids-planlægning og hjemmeplejens økonomi. Herigennem medvirker du til at sikre en stabil økonomi med kontinuerlig fokus på optimering af den daglige drift og ruteplanlægning.
- Du arbejder struktureret, har overblik og er skarp til koordinering.
- Du kan skabe flere smil hos både borgere og ansatte.
- Du har erfaring med ledelse, klinisk vejledning eller lignende, eller har stor interesse i at videreudvikle dig indenfor ledelse.
- Du er relationsskabende og har gode samarbejdsevner.
- Du er fleksibel og er et sted i dit liv, hvor du ikke er afhængig af 8-16 arbejdstider.
- Du er nærværende og synlig blandt medarbejderne.
Funktionsbeskrivelse for den administrative leder er udarbejdet.
Vi kan tilbyde dig
- at blive en del af ledelsen for en stærk dynamisk hjemmeplejegruppe.
- et godt arbejdsmiljø med åbenhed og høj faglighed, og mulighed for at bringe dine evner og ideer i spil.
- mulighed for sparring med teamlederen.
- grundig introduktion til organisationen og området.
Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Dit arbejdssted vil være hjemmeplejen Distrikt Thorsvej, Thorsvej 65, 7500 Holstebro.
Stillingerne ønskes besat 1. november 2023
Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest den 18. september kl. 08.00.
Du søger stillingen og sender din motiverede ansøgning via Holstebro Kommunes hjemmeside.
1. samtale finder sted mandag den 25. september og 2. samtale den 27. september 2023.
Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Anne Mette Lundgaard Lund på telefon 29 67 15 69.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holstebro Kommune, Thorsvej 65, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=85000
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905116