HR-konsulent til dynamisk og kreativ virksomhed i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at forme fremtidens HR-afdeling og skabe resultater for hele vores organisation? Så er det dig, vi leder efter til vores HR-team i Creativ Company.

Hos Creativ Company fylder leg og kreativitet alt. Vi er en af Nordeuropas førende koncerner inden for kreative hobbymaterialer og legetøj. Vi er en kapitalfondsejet virksomhed i stor vækst og med fart over feltet. Vi ønsker hele tiden at følge med udviklingen inden for de forskellige markeder for kreativitet, leg og læring.

Creativ Company er kendt som en fantastisk arbejdsplads, hvor vores unikke medarbejderkultur går hånd i hånd med ambitiøs forretningsudvikling. Vi stræber altid efter at blive bedre hver dag. Vi støtter hinanden, passer på hinanden og værner om fællesskabet. Vores mange sociale arrangementer og engagement i socialt ansvar er en naturlig del af vores kultur.

Som vores nye HR-konsulent bliver du en vigtig del af vores organisation. HR-afdelingen vil bestå af dig og vores HR-manager, men du vil også arbejde tæt sammen med vores lønansvarlige i økonomiafdelingen. I bliver et lille, men dedikeret team. Sammen skal I sikre, at HR-afdelingen skaber endnu mere værdi for hele organisationen i fremtiden. Du bliver en nøgleperson i denne transformation – din indsats er med til at udvikle og styrke HR-funktionen, så den understøtter vores vækstambitioner og kreative kultur. Da det er en nyoprettet stilling, får du mulighed for selv være med til at forme jobbet.

Din rolle hos os:

Som vores nye HR-konsulent bliver du en central del af vores afdeling. Du får mange forskellige arbejdsområder, hvor du både arbejder taktisk og strategisk – der er mange spændende muligheder og projekter. Du skal håndtere daglige driftsopgaver både alene og i samarbejde med HR-manageren, men du skal også arbejde med spændende udviklingsprojekter.

Nogle af de fremtidige projekter bliver fx:

  • Digitalisering af vores onboarding-proces: Vi er i dag meget stolte af vores introduktionsprogrammer til nye kolleger, da vi vægter en god og tryg opstart meget højt. I dag fungerer vores onboarding-proces via Word, Excel og Outlook, men vi håber, du kan analysere og vurdere mulighederne for, hvordan vi kan digitalisere denne opgave i fremtiden.
  • Styrkelse af vores kultur: Vi ønsker at styrke og fastholde vores stærke kultur og gode værdier, også i en tid hvor virksomheden hele tiden udvikler sig. Her spiller særligt HR-afdelingen en vigtig rolle.
  • High performance teams: Virksomheden er i udvikling, og det er vigtigt, at medarbejdere og ledere følger med. HR spiller en central rolle i at sikre løbende fokus på dette område. TUS (Team Udvikling Sessions) er en vigtig del af Creativ Company, hvor du sammen med HR-manageren årligt bidrager til udviklingen af alle afdelinger.
  • Opkøb af virksomheder og dermed integration af nye kollegaer: Som en kapitalfondsejet virksomhed er opkøb en central del af vores strategi. HR-opgaverne varierer, men de kan fx omfatte integration af nye kolleger, enten fysisk i huset eller på distancen, afhængigt af arten af opkøbene.

Er det dig, vi leder efter?

Der er ikke kun én vej ind i HR, så derfor kan du have mange forskellige uddannelser og erfaring bag dig. En bachelorgrad vil dog være en fordel, ligesom vi også vægter HR-erfaring højt og din motivation for at løse HR-udfordringerne. Andre kompetencer, der kan bidrage til din succes i rollen, inkluderer fx:

  • Du har høje ambitioner og vilje til fortsat at udvikle HR-faget.
  • Du er udadvendt og god til at skabe relationer både internt og eksternt. Du trives med at arbejde tæt sammen med kolleger fra andre afdelinger og eksterne samarbejdspartnere.
  • Vi kommunikerer hovedsageligt på dansk internt i organisationen, men i samarbejdet med vores datterselskaber og salgskontorer i Europa vil du også bruge engelsk. Vi hjælper hinanden, men du skal være tryg ved at skrive interne tekster og tage ordet, når det er nødvendigt.
  • Det er en fordel, hvis du har lyst til at undersøge, hvordan vi kan digitalisere og optimere vores eksisterende processer. Du kender måske ikke alle svarene i dag, men sammen kan vi finde løsninger, der effektiviserer vores arbejdsgange.
  • DISC-profiler er vores fælles værktøj til at forstå hinandens adfærd. Selvom intet er fastlagt, vil en balance af "I" og "C" i din profil sandsynligvis være en fordel, hvis du skal trives i denne rolle.

Bliv en del af Creativ Company

Vi er i alt cirka 300 ambitiøse kolleger i koncernen, hvoraf 230 arbejder på vores danske hovedkontor i Holstebro. Vi kerer os om det samfund, vi er en del af – derfor er social ansvarlighed en naturlig del af vores DNA.

Vi har en imødekommende, uhøjtidelig og ambitiøs arbejdskultur. Vi kan lide hinanden, og vi kan lide at være sammen – og vi glæder os til at udvikle forretningen sammen med dig og til at lære dig bedre at kende ved vores mange sociale arrangementer.

Vil du lære os lidt bedre at kende, kan du se mere om os her: https://www.cchobby.dk/om-os

Ansøgning:

Vi vil gerne modtage din ansøgning hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende, men venter gerne på den rette kandidat til jobbet.

Vi håber at kunne byde vores nye kollega velkommen 1. december 2024.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Nette Toft Nielsen

HR Manager

nette@cchobby.dk

Tlf.: 29291123

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ff67a8c2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CREATIV COMPANY A/S, Rasmus Færchs Vej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125014

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook