BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Midt- og Vestjyllands Politi
Vil du være med til at understøtte og udvikle Midt- og Vestjyllands Politi?
Brænder du for at være en del af et udviklingsorienteret miljø, hvor opgaverne kan være mangeartede og forskellige? Og har du flair for at implementere nye tiltag og er dygtig til forandringskommunikation? Så er du måske vores nye kollega i Strategi & Udvikling?
Vi søger nemlig en dygtig og engageret kollega som har erfaring med at implementere forandringer i en stor organisation, og som derudover har blik for grafiske muligheder eller skæve vinkler i forbindelse med procesledelse og kommunikation.
Vi har et tæt samarbejde med øverste ledelse og ledergruppen i Midt- og Vestjyllands Politi og understøtter herigennem, at politikredsen har de bedste forudsætninger for udvikling og implementering af politisk og lokalt besluttede tiltag samt løbende driftsoptimering. Derfor er det vigtigt, at du kan bevæge dig på flere ledelsesniveauer og med respekt for fagligheden i organisationen.
Som implementeringskonsulent vil du bl.a. forventes at skulle varetage følgende opgaver:
• sparringspartner for dine kollegaer i forhold kommunikationsindsatser i
implementering – og projekt-regi
• facilitering af workshops – gerne via grafisk facilitering
• skrive tekster til blanketter og anden borgervendt kommunikation, så ansatte ved Midt-
og Vestjyllands Politi eller borgere bliver klædt bedst muligt på til forandringer eller forstår et budskab, afgørelse eller lignende.
• udvikling og understøttelse i forbindelse med temadage, seminarer og andre
begivenheder i politikredsen.
Som ansøger har du:
• en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for f.eks. kommunikation eller proceskonsulent – måske en kombination -
• er stærk sprogligt – i høj grad skriftligt
• har grafiske kompetencer med henblik på billeder og layout
• har erfaring med borgerrettet kommunikation
• har blik for at tænke nudging og adfærdsdesign ind i kommunikation, meget gerne
med erfaring fra projekter
• er initiativrig og god til at arbejde selvstændigt og samtidig en stærk holdspiller på tværs af fagligheder
• har politisk forståelse
• aktivt bidrager til det gode kollegaskab
Om os:
Du bliver en del af Strategi & Udvikling, som er en del af staben staben i Midt- og Vestjyllands Politi. Afdelingen er nyetableret og arbejder med projektledelse, udvikling, driftsanalyse, ledelsesinformation, udvikling af blanketter til hele dansk politi og meget mere. Vi kan garantere et job med mange spændende og udviklende opgaver med høj grad af indflydelse og tilrettelæggelse af egne opgaver.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret med baggrund i dine kvalifikationer
Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi i Holstebro.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål angående stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Stephanie Ø. Mortensen på telefon 6190 2115. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.
Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal uploades i pdf-format.
Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Vi forventer at afholde 1. samtaler 14. november 2023 og eventuelle 2. samtaler 20. november 2023.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 13. november 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt- og Vestjyllands Politi, Nørreport, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929225