Indkøbs- og lageransvarlig til Jysk Energi med strategisk og operationelt ansvar

dato

Har du erfaring med indkøb og lagerstyring – både strategisk, taktisk og operationelt? Så har vi et spændende og indflydelsesrigt job til dig.

Med direkte reference til direktøren for Infrastruktur får du ansvar for indkøbsprocesser, forhandlinger og aftaler – herunder udbud, leverandørscreening og facilitering af projektindkøb. Det årlige indkøb beløber sig til mere end 100 millioner kroner. Derudover har du ansvar for det daglige indkøb af lagervarer, lagerføring samt administration af virksomhedens samlede bilpark.

Du er det perfekte match til stillingen, hvis du har erfaring med tekniske indkøb indenfor el og fibernet. Dine primære opgaver er at:

  • forhandle og indgå aftaler med leverandører
  • skabe overblik over indkøbsbehov på baggrund af tæt samarbejde med interne projektledere
  • tage ansvar for lager og uddelegering af opgaver til lagermedarbejder – herunder status
  • tage ansvar for vogn- og trailerpark – herunder service, syn, brændstof, skader etc.
  • tage systemansvar for vores planlægningssystem (Ordrestyring) – dette er dog ikke et krav

Som indkøbs- og lageransvarlig bliver du en del af vores Infrastruktur afdeling med mere end 60 kolleger. Du får et tæt samarbejde med et kompetent og mangfoldigt el- og fiberteknisk team.

Om dig

Du er er selvstændig, struktureret og detaljeorienteret, og din analytiske tilgang tilvejebringer et langsigtet perspektiv for de kortsigtede indsatser. Du arbejder målrettet på at udvikle og mestre vores indkøbs- og lagerprocesser.

Vi forestiller os, at du gerne har:

  • flere års erfaring med forhandling af tekniske indkøb
  • styr på processerne i alle faser af indkøb og lagerstyring
  • kvalitet og effektivitet i dit dna, og er god til at sætte ting i system
  • beslutningskraft på baggrund af klart billede af risici
  • flair for IT - herunder Business central

Du har en sikker og motiverende fremtræden og trives i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften. Du forstår desuden at træde til i lagermedarbejderens eventuelle fravær.

Hverdagen hos Jysk Energi

Vi tilbyder gode arbejdsvilkår - blandt andet fordelagtige sundheds- og pensionsforhold, en kollektiv bonusordning, motionscenter og mulighed for at deltage i sociale arrangementer arrangeret af en aktiv personaleforening. Du kan forvente og skal selv bidrage til et positivt og udviklende arbejdsmiljø.

Er du klar til nye udfordringer?

Vi vægter faglighed meget højt. Men mangler du en enkelt kompetence eller føler du dig usikker på en opgave, så husk på, at det som regel kan læres hen ad vejen. Med dig får vi måske en medarbejder, som ikke alene brænder for sit job, men også bringer unik erfaring og et friskt syn på opgaven med nye perspektiver og en alternativ opgaveløsning. Det er op til dig at hjælpe os med at forstå, hvorfor netop du er det rette match.

Hos Jysk Energi er diversitet og retfærdighed også i fokus. Vi stræber efter at skabe inkluderende arbejdsfællesskaber, hvor der ikke skeles til alder, etnicitet eller køn, for vi ønsker mangfoldighed og trivsel. Derfor er alle ansøgninger velkomne.

Vi høres ved

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør for Infrastruktur Per Strøm Kristensen på telefon 2163 3558.

Send os snarest din motiverede ansøgning og dit CV via Karriere på jyskenergi.dk

Vi afholder samtaler løbende, og tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dcdee23b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Jysk Energi, Skivevej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158106

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook