Leder af Politiets Administrative Center i Holstebro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holstebro

I PAC behandler vi mere end 2 mio. sager årligt om bl.a. automatisk trafikkontrol, bøder, kriminalregister, tilladelser, våben og baggrundskontrol i lufthavne. Vi optimerer, digitaliserer, bruger robotter og insisterer på et godt arbejdsmiljø – har du gode ideer så byder vi dig velkommen.

Vi tilbyder en utrolig spændende stilling, hvor vores 350 medarbejdere giver størrelsen til, erfaringen med og mulighederne for at skabe en sikker og effektiv sagsbehandling, der bidrager til at opretholde lov og orden i vores samfund. Som leder af PAC kommer du til at stå i spidsen for en stor offentlig arbejdsplads, der som sit primære fokus arbejder på at optimere og modernisere sagsbehandlingen af en lang række borgerrettede opgaver i politiet.

Vi tilbyder en udadvendt organisation, der skaber en stor forskel for mange samarbejdspartnere. Der er derfor også ganske meget bevågenhed på PACs virke. Du kommer til at repræsentere en organisation, der er en afgørende del af straffesagskæden, hvor både politiet og anklagemyndigheden er vigtige medspillere.

”Jeg har ikke alene brug for en topleder, der finder de næste landvindinger ift. effektiv sagsbehandling men også en topleder, der aktivt indgår i politikredsens samlede virke og formår at finde gode løsninger i samarbejde med vores mange interessenter”, politidirektør Helle Kyndesen.

PAC er en national enhed i politiet, der hører organisatorisk til i Midt- og Vestjyllands Politi. Du kommer til at lykkes sammen med 3 linjechefer, 15 sektionsledere og ca. 350 medarbejdere. Du bliver samtidig en del af politikredsens øverste ledelse sammen med chefpolitiinspektør, stabschef og chefanklager med reference til politidirektøren. Du indgår i den samlede ledelse og styring af hele politikredsen, der omfatter 11 kommuner i 2 regioner. Midt- og Vestjyllands Politi beskæftiger ca. 1.250 ledere og medarbejdere.

Om dig
Du har solid erfaring med at sikre en velsmurt sagsbehandlingsdrift, herunder implementere nye teknologier, digitale løsninger og arbejdsprocesser. Du har minimum haft et par års ledelse af ledere fra en større offentlig organisation, hvor du har evnet at drive tværgående processer og leveret ift. ambitiøse krav for sagsmængder og sagsbehandlingstider. Det er vigtigere, hvad du har lavet i din karriere end hvad du er uddannet som – du må dog gerne have en formel lederuddannelse.

Som person har du et smittende engagement og besidder et strategisk overblik – på den vis får du andre med og givet en klar retning. Du evner samtidig at skabe tryghed når vi forandrer, så alle bidrager og føler sig velkomne. Endelig er du autentisk, kommunikerende og samarbejdende, hvilket bidrager til en høj tillid til dig og PAC fra omgivelserne, herunder fra en række brancheforeninger og pressen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er placeret i Løngruppe 2/lønramme 38, og stillingen ønskes besat på åremål. Evt. tillæg afhænger af kvalifikationer. Ansættelsesområdet er politi og anklagemyndighed, arbejdsstedet er Midt- og Vestjyllands Politi i Holstebro. Såfremt du er tjenestemand kan du forblive dette – husk i så fald at stile ansøgningen til dronningen. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgrad ”yderst hemmelig” og opretholde godkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politidirektør Helle Kyndesen på 6135 1823. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 5.

Ansøgningsfrist: 23. januar 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Midt- og Vestjyllands Politi, Politiets Administrative Center, NORD, Ivar Lundgaards Vej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966867

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook