BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en passion for indkøb og vil du være en del af et engageret hold, som er på en spændende vækst rejse, så er du måske
GACELL’s nye deltids indkøber (30-32 timer).
Som indkøber hos GACELL tilbydes du det daglige ansvar for både direkte og indirekte indkøb, varedisponering samt de dertilhørende administrative opgaver. Du skal være med til at gennemskue, optimere og udvikle forretningsgange og processer.
Indkøbene er fordelt mellem Europa, USA og Fjernøsten og din dialog med leverandørerne, skal sikre at de overholder GACELL’s krav til aftalt pris, kvalitet og levering. Du skal følge op på performance, bidrage til udvikling og indfrielse for mål i indkøbsafdelingen. Du refererer til direktøren og skal være den drivende kraft med et meget tæt samarbejde på tværs af organisationen både lokalt og internationalt.
Jobprofil
- Indkøb og disponering
- Drive og videreudvikle forecast processen Ind- og udgående fragt
- Sourcing og forhandling med leverandører
- Indkøbsstyring, lagerbeholdning overvågning - samt optimering af omsætningshastighed
- Kontrol af papirgang samt varemodtagelse og registrering
- Oprettelse, ajourføring af leverandør- og produktstamdata, beskrivelser og specifikationer
- Deltagelse i leverandørmøder og besøg
- Ad-hoc arbejdsopgaver, herunder deltage i tværorganisatoriske projekter på den indkøbsmæssige del
Kvalifikationer
- Relevant uddannelse eller autodidakt indenfor indkøb både teknisk, kommercielt
- Kendskab til indkøbsforløb og forstår detaljer og processer heri
- Du har forståelse for produkterne og omsætte dette til rigtig pris og kvalitet
- Erfaring fra lignende stilling i anden virksomhed
- Behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau både skriftligt og mundtligt
- Erfaren brug af IT og stærk i specielt excel
Personprofil
Vigtigst er det, at du brænder for indkøb, har lysten til at udvikle og fornye processer, samt gerne vil styre egen arbjedsdag.
- Du er energisk, proaktiv og
- Du arbejder struktureret med en god datadisciplin og et fint
- Du er serviceminded, har en stærk analytisk sans, som understøttes af gode kommercielle evner og stærk teknisk indsigt, hvilket tilsammen skaber den gode købmand.
- Du arbejder systematisk, er vedholdende, griber alle opgaver og følger dem til dørs.
- Desuden arbejder du selvstændigt og fokuseret, og trives i særdeleshed også med at samarbejde på tværs af
Virksomheden tilbyder
Et bredtfavnende job og en afvekslende dagligdag præget af spændende udfordringer.
En arbejdsplads med korte beslutningsveje. Gode muligheder for at præge udviklingen og planlægge egen arbejdsdag.
Et uformelt arbejdsklima med engagerede kollegaer i en flad organisation i et kommercielt miljø. For rette person er der store muligheder for at udvikle jobbet og dig selv.
Din løn vil afspejle dine kvalifikationer og erfaring.
Henvendelse
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Maria Klidsbjerg på telefon 51 96 14 67. CV med relevante bilag kan sendes til mnk@gacell-power.dk.
Venligst markér din mail med ”Indkøber”. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse: hurtigst muligt
Om virksomheden
GACELL er en specialiseret batteridistributør og det danske datterselskab af den verdensomspændende batterikoncern Sunlight Group.
Vi er en del af en international virksomhed hvor samarbejde og koordinering er nøgle opgaver i vores fortsatte vækst.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
GACELL A/S, Sletten, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105679