Ledig visitatorstilling inden for Myndighed - Hjælpemidler og APV - Brænder du for arbejdsmiljø og genbrugshjælpemidler?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler en ny kollega i Myndighed hjælpemidler og APV og vi hører gerne fra dig hvis du

  • Brænder for at sikre hjælpernes arbejdsmiljø ved forflytninger mm.
  • Har lyst til at udvikle selvstyrende teams
  • Har interesse for at arbejde med hjælpemidler i forbindelser med udskrivelser og/ eller tryksårsforebyggende
  • Har interesse for at arbejde med genbrugshjælpemidler jf. §112 og 113.

Kan du svare ja til ovenstående hører vi meget gerne fra dig. Læs mere om stillingen nedenfor.

Stillingen
I Myndighed - Hjælpemidler og APV har vi en ledig visitatorstilling pr. 1. september 2024.

Stillingen er på 33 timer – men med mulighed for fuldtidsstilling på sigt, hvis dette ønskes.

De primære arbejdsopgaver er daglig drift, udskrivelser fra sygehuset, vejledning af hjemmepleje leverandørernes personale hos borgene samt tryksårsforebyggelse. Der vil også være opgaver med sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler og forbrugsgoder.

Kvalifikationer
  • Du er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
  • Gerne erfaring med forflytninger, udskrivelser og eller tryksårsforebyggelse
  • Gerne med erfaring med sagsbehandling inden for hjælpemiddelområdet
  • Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle på skrift og i tale
  • Du kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante IT - systemer
  • Du kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • Du kan formidle din faglige viden og erfaringer til andre.
  • Du har kørekort til alm. personbil

Din personlige profil
  • Du mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • Du kan arbejde målrettet, struktureret og tør tage ansvar
  • Du har en respektfuld og empatisk tilgang til borgerne og samarbejdspartnere
  • Du nyder at tage på hjemmebesøg og samarbejde om at finde den gode løsning
  • Du har et godt overblik og er god til at prioritere dine opgaver
  • Du tager gerne imod nye udfordringer.

Hvem er vi
Sektionen for Hjælpemidler og APV er en afdeling med 19 terapeuter og 2 administrative medarbejdere. Vi er fysisk placeret på Thorsvej i Holstebro.

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads
  • Med en varieret og travl hverdag med mange faglige udfordringer.
  • Hvor du er selvtilrettelæggende.
  • Med godt kollegaskab
  • Hvor du får udfordringer på det personlige og faglige plan i et rummeligt og trygt miljø.
  • Som arbejder med fælles mål og fælles handling for borgerne
  • Hvor der i et vist omfang er bil til rådighed.

Løn
Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn i henhold til gældende overenskomst.

Nærmere oplysninger
fås ved henvendelse til Funktionsleder Bibi Mundbjerg, Bibi.mundbjerg@holstebro.dk eller telefon 25 34 73 47.

Ansøgningsfrist
7. juni 2024.

Samtaler forventes at finde sted den 20. juni 2024.

Forud for ansættelse indhenter Holstebro Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (33-33 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Hjælpemidler, Thorsvej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053937

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook