BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en udadvendt, frisk og smilende borgerrådgiver, der har stor lyst til at servicere vores borgere personligt, telefonisk og ikke mindst digitalt.
Borgerservice i Holstebro består af 27 medarbejdere, der er fordelt i to teams. Borgerservice er en del af Borgerservice, Personale & Jura og hører organisatorisk under staben.
Borgerservice betjener borgerne i Holstebro, Ulfborg og Vinderup, og du skal derfor være forberedt på, at du skal arbejde alle tre steder.
Stillingen som borgerrådgiver er tilknyttet Team 1, der hovedsageligt beskæftiger sig med pladsanvisning, pensionsydelser, opkrævning af kommunale restancer og indskudslån. Vi er et Team på 12 medarbejdere og en teamleder
Den ledige stilling vil primært have opkrævning som ansvarsområde. Kendskab til dette område vil være en fordel, men ikke en forudsætning.
Foruden ovennævnte beskæftiger Borgerservice sig med
- Borgerrådgivning og vejledning
- Vejledning af borgerne i forhold til digitale løsninger
- Udstedelse og vedligehold af MitId
- Valgopgaver
- Legitimationskort
- Pas og kørekort
- Folkeregistrering og sygesikring
- Kommunens hovedomstilling
- Den Digitale Hotline
- Og meget andet ...
Vi forventer …
- at du har en kontoruddannelse – gerne inden for det offentlige
- at du er åben og udadvendt
- at du er serviceminded og kan lide at have travlt
- at du kan arbejde selvstændigt med opgaverne
- at du kan bevare overblikket i pressede situationer
- at du er god til at kommunikere
- at du er smilende og venlig i telefonen og i mødet med borgerne
- at du er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og sted.
Vi tilbyder …
- en spændende hverdag med mange udfordringer
- mange forskelligartede arbejdsopgaver
- et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
- gode og hjælpsomme kollegaer
- mulighed for flexfrihed, afspadsering og hjemmearbejdsdag
- gode sociale arrangementer
- et spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølje
- et stærkt og velfungerende samarbejde på tværs af teams og forvaltninger
- en arbejdsplads, hvor et tværfagligt forpligtigende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsædet
- Et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
Stillingen er en fastansættelse på 37 timer.
Løn vil blive forhandlet ud fra reglerne om Ny Løn og gældende overenskomst.
Tiltrædelse 1. april 2024.
Yderligere oplysninger
Teamleder Sanne Andersen, telefon 96 11 72 46.
Frist
Har vi fanget din interesse så søg stillingen via Holstebro Kommunes hjemmeside hurtigst muligt, dog senest onsdag den 14. februar 2024 kl. 10.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 19. februar 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979336