BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du varetage det økonomiske ansvar på en uddannelsesinstitution sammen med direktøren? Er du samtidig analytisk tænkende, resultatorienteret og trives du i en selvstændig rolle, hvor du får ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for økonomi og HR? Så har vi en spændende stilling, der måske er noget for dig.
Vi søger en kollega, der vil være med til at udvikle vores økonomifunktion, økonomistyring og HR for FGU Skolen HLSS og vores tre skoler.
Du vil både individuelt, og i samarbejde, varetage følgende opgaver:
- Ansvarlig for vores finansbogholderi, herunder kontraktstyring samt opfølgning på fakturaer og forbrugsopgørelser
- Afstemning af skoleydelse og afstemning af indberetninger til undervisningsministeriet
- Bidrage til udarbejdelse af regnskab, årsrapporter, budgetter samt likviditetsoversigt og nøgletal
- Bidrage til udvikling af vores økonomistyring og forretningsgange
- Styring af økonomi omkring projekter, herunder afrapportering
- Tovholder på månedlige regnskabserklæringer samt refusionsopgørelser fra Statens Administration
- HR-opgaver, herunder lønansvarlig
- Øvrige administrative opgaver
FGU Skolen HLSS har siden 2019 samarbejdet med Statens Administration.
Dine faglige og personlige kompetencer
- Relevant faglig uddannelse
- Erfaring med økonomistyring og ledelsessupport – helst fra en uddannelsesinstitution.
- Solidt kendskab til økonomisystemer og regnskabsrutiner
- Gode digitale kompetencer, da alle vores primære arbejdsopgaver understøttes af digitale løsninger
- Det er desuden en fordel, hvis du er vant til at arbejde i NavisionStat, Microsoft Officepakken og er ekspert i Excel
- Har gode relationelle evner og stærke formidlingskompetencer
- Forstår vigtigheden og nødvendigheden af professionelle relationer
Vi tilbyder
Vi tilbyder muligheden for at være med til at udvikle og implementere effektive forretningsgange. Hos os er der gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi er kendetegnet ved et loyalt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Du vil få mulighed for frokostordning, 6 ugers ferie og 5 feriefridage samt hjemmearbejde ifølge aftale.
Arbejdssted
Arbejdssted bliver primært på skolen i Holstebro, som er institutionens hovedadresse. Der må dog forventes arbejdsdage på skolen øvrige adresser. Der er mulighed for samkørsel.
Tiltrædelse
Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2024 eller snarest.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og lt-medarbejdere (HK) (Modst.nr. 033-19) og de hertil indgåede lokalaftaler.
Alle interesserede uanset alder, race, religion og/eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Send din ansøgning med CV samt bilag stilet til skolens direktør Karin Jeppesen på job@fguskolen.dk
Der er ansøgningsfrist 26.11.2023.
Samtaler forventes afholdt 28.11.2023.
Yderligere oplysninger omkring FGU fås på https://fguskolen.dk/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
S/I FGU-institutionen i Holstebro m.fl., Skivevej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931281