Økonomikonsulent til projekt om optimering af arbejdet med vagtplaner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På Social- og Sundhedsområdet anvendes der 0,7 mia. kr. på løn om året. Hovedparten udbetales til medarbejdere der indgår i vagtplaner og derfor er optimale vagtplaner er kritisk for både styring og udnyttelse af medarbejdernes faglighed i arbejdet med borgerne.

Vil du være med til at optimere og kvalificere måden der arbejdes med vagtplanlægning på i Holstebro Kommune, så der er sammenhæng mellem budgetter, borgernes faglige behov og vagtplanlægningen.

Du har lige nu mulighed for at træde ind i et tæt og fagligt meget kompetent samarbejde mellem Økonomi og fagområderne, hvor du vil få ansvaret for projektet og implementeringen i hele forvaltningen.

Om jobbet – og dine opgaver
Du træder ind i et budgetopfølgningsteam med dygtige konsulenter, som besidder stor faglig ekspertise og du vil derfor opleve rig mulighed for sparring og fælles udviklingsdrøftelser og -tiltag vedr. økonomistyringen og ledelsesinformationen ift. vagtplanlægningen. Samtidig vil du indgå i et tæt samarbejde med chefer, centerledere, funktionsledere og vagtplanlæggere på både Social- og Sundhedsområdet.

Vi glæder os til at byde endnu en god kollega velkommen i teamet og vi er opmærksomme på at hjælpe dig godt i gang med projektet, som blandt andet skal sikre

  • Koordinering af budget, overenskomster, faglige behov, vikarer mv.
  • Rådgivning og opkvalificering af vagtplanlæggere og ledere
  • Erfaringsudveksling og best practice samt backup
  • Rapportudvikling og ledelsesinformation

Og så er der selvfølgelig alt det andet – og vigtige. Vi insisterer på at dele viden og udvikle både opgaven og hinanden. Vi sætter stor pris på vores interne samarbejde i teamet, i afdelingen og med stab og fagområder i organisationen. Vi har et godt fællesskab, deltager i fælles sociale aktiviteter og arbejder i fleksible rammer, så vores hverdag hænger sammen.

Om dig – og dine kvalifikationer
Du kommer godt i gang med opgaverne, hvis du har personlig gennemslagskraft og dermed evner at stå fast på din faglighed, udfordre overbevisninger og understøtte at de nødvendige beslutninger træffes og implementeres i organisationen så vagtplanlægningen kan optimeres.

Derudover forventer vi, at du
  • Arbejder selvstændigt og målrettet med projektet og samtidig bidrager til sparring med resten af afdelingen
  • Kan koordinere og indgå i relationer med flere faggrupper og medarbejdere
  • Udmønter din faglighed ved at arbejde metodisk og systematisk
  • Udviser nysgerrig og ejerskab for at udvikle din opgaveløsning, bl.a. ved at holde dig opdateret fagligt, digitalt og juridisk
  • Har en relevant uddannelse og herunder bred erfaring med vagtplanlægning og gerne også faglig indsigt i Social- og Sundhedsområdet

Hvad møder du
Økonomi ved Holstebro Kommune har ca. 40 ansatte ligeligt fordelt mellem Budget og Regnskabsservice. Budget har det overordnede ansvar for kommunens budget og budgetopfølgning og vi leverer analyser og ledelsesinformation til hele organisationen.

I Økonomi er det vores fornemste opgave at sikre, at budgetansvaret løftes på tværs af organisationen gennem budget, budgetopfølgning og regnskab.
Vi er en del af Holstebro Kommunes Stab, som understøtter byrådet og den samlede organisation med en kompetent, effektiv og sammenhængende opgaveløsning.

Det gør vi ved at servicere og stille viden til rådighed for alle dele og niveauer i organisationen.
Vi driver og kvalificerer bl.a. udviklingstiltag, beslutningsgrundlag og tværgående indsatser i hele den kommunale organisation.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte: Dennis Østerdal Nielsen, leder af Budget på E-mail: Dennis.osterdal.nielsen@holstebro.dk eller på mobil 25 76 48 50.

Løn og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening og forhandles med den faglige organisation.

Ansøgningsfrist
Du søger stillingen og sender din motiverede ansøgning via Holstebro kommunes hjemmeside.

Vi skal modtage din ansøgning senest den 21. juni 2023 kl. 23.59.
Vi forventer at afholde samtaler den 28. juni 2023.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=82265

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet