Økonomikonsulent til Regnskabsservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du svare ja til følgende:

  • Elsker du at arbejde med tal og sparre med kollegaer i hele kommunen?
  • Vil du være med til at sikre udvikling i opgaveløsningen, mens der samtidig køres sikker drift?
  • Tænker du tit, at en opgave kan løses på en smartere måde?

Så er stillingen som økonomikonsulent i Regnskabsservice noget for dig

Vi søger en kompetent kollega til Regnskabsservice, som brænder for at arbejde med tal, løse problemer og er serviceminded.


Om jobbet – og dine opgaver

Du bliver en del af et team på 18 medarbejdere, som alle besidder en høj faglighed, og du vil derfor opleve rig mulighed for sparring.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte
  • bilagsbehandlinger, udbetalinger, afregninger, afstemninger, kontrolopgaver etc.
  • opgaver i forbindelse med udarbejdelse af årsregnskabet
  • udvikling og effektivisering af opgaverne i regnskabsservice
  • support i økonomisystemet og telefonbetjening
  • udarbejde kontroller der sikrer sammenhæng mellem økonomi og fagdata

Vi insisterer på at dele viden og udvikle både opgaven og hinanden. Vi sætter stor pris på vores interne samarbejde. Vi vægter trivsel meget højt, og har et godt fællesskab, deltager i fælles sociale aktiviteter og arbejder i fleksible rammer, så vores hverdag hænger sammen med fokus på kerneopgaven og hinandens behov.

Hvem er du?

Når du er sat godt ind i opgaverne, forventer vi, at du selvstændigt løser dine opgaver. Derudover har vi altid fokus på at effektivisere arbejdsopgaverne, så vi løser dem på den smarteste måde. Derfor er det vigtigt, at du er nysgerrig på opgaverne og gerne ser muligheder i opgaveløsningen, og selv eller i samarbejde med kollegaer har lyst til at drive forandringsprocesser.

Derudover forventer vi, at du
  • har lyst til og erfaring med at løse administrative opgaver
  • kan bidrage aktivt til gruppesamarbejdet i afdelingen
  • arbejder systematisk og har god forståelse for tal og regnskab
  • tager ejerskab og følger opgaver til dørs
  • er serviceminded og har et stærkt fokus på eksternt samarbejde
  • behersker Office pakken. Kendskab til ØS-Indsigt og AS2007 vil være en fordel


Hvem er vi?

Økonomi har ca. 40 ansatte ligeligt fordelt mellem Budget og Regnskabsservice. Regnskabsservice har det overordnede ansvar for kommunens regnskab, og drifter kommunens økonomisystem. Vi servicerer medarbejdere med økonomisk ledelsesansvar og kollegaer, som tager sig af den praktiske del af regnskabsarbejdet. Vi er i høj grad en serviceorganisation for resten af kommunen.

Økonomis fornemste opgave er at sikre, at budgetansvaret løftes på tværs af organisationen gennem budget, budgetopfølgning og regnskab.

Vores udvikling sker via projekter. Vi har mange spændende projekter i gang og flere på vej. Bl.a har vi pt. gang i et projekt omkring arbejdsgangsbeskrivelser, som skal sikre at alle opgaver, som løses i Økonomi har en dokumenteret arbejdsgangsbeskrivelse.

Derudover ligger vi også vægt på, at vi har en god arbejdsplads med høj trivsel. Der er en uformel tone og en masse engagerede medarbejdere, der laver sociale arrangementer, som man kan deltage i, hvis man har lyst. Lige fra Idrætsdag, brætspilsaftener, ture til travbanen, sysleaftener, Padel-træning og turneringer.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Karin Stubkjær, leder af Regnskabsservice på E-mail: okks@holstebro.dk eller på mobil: 22 73 55 07

Løn og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse senest den 1. maj 2024. Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening og forhandles med den faglige organisation.

Ansøgningsfrist

Du søger stillingen og sender din motiverede ansøgning via Holstebro kommunes hjemmeside.

Vi skal modtage din ansøgning senest den 4. marts 2024 kl. 08.00, og vi forventer at afholde samtaler den 11. marts 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990035

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook