Online Sælger og Kundeservicemedarbejder - Skab modeoplevelser gennem Live Shopping

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at arbejde med mode og kundekontakt, så har vi det perfekte job til dig i tidsrummet 8.00-16.00.

Vi søger en servicemindet og smilende online sælger/kundeservice medarbejder med passion for mode til vores LIVEteam!

Primære ansvarsområder i jobbet

Selvom vi ikke har en webshop, har vi taget online salg til et nyt niveau ved at implementere liveshopping. Dette betyder, at vi direkte interagerer med vores kunder via Messenger, mail og mobil for at give dem en personlig og skræddersyet shoppingoplevelse.

Din fornemmeste opgave vil være, at sikre vores kunder altid har en god oplevelse, når de har brug for rådgivning og handler via vores sociale medier. Vores ambition er at yde Danmarks bedste service og give en ærlig samt professionel og kærlig vejledning til vores kunder. Har du lyst til at hjælpe os med det? Så er det måske lige netop dig vi mangler!

Dine primære arbejsopgaver

  • Besvare henvendelser fra kunder via Messenger, mail og mobil
  • Give kompetent og venlig kunderådgivning vedrørende vores livesalg
  • Inspirere og skabe salg via sociale medier, samt håndtere opfølgninger efter købet
  • Sikre en høj kundetilfredshed og opbygge langvarige kundeforhold

Dine kvalifikationer

Som person er du udadvendt og imødekommende, samt nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre. Du er top serviceminded, har interesse for mode og sætter en ære i at inspirere vores kunder med vores store udvalg af brands.

Du er smilende og udstråler en positiv energi - både i telefonen, på mail og på Messenger - og ved, hvordan man skaber en langsigtet tillidsrelation med vores kunder.

Derudover besidder du tekniske færdigheder og føler dig tilpas med at håndtere hele salgsprocessen - fra at tiltrække potentielle kunder til at lukke salget og håndtere eventuelle opfølgninger efter købet - såsom vejledning omkring retur og reklamationer.

Du trives i en travl hverdag, hvor der løbende skal findes optimerende løsninger til glæde for kunderne.

Du kan genkende dig selv i dette:

  • Har med fordel erfaring fra modebranchen
  • Selvstændig og initiativrig
  • Serviceminded, smilende og positiv
  • Stærke kommunikationsfærdigheder og evnen til at skabe tillid og forståelse hos kunderne
  • Erfaring med online salg og kunderådgivning er en klar fordel
  • Du begår dig godt på Messenger og har forståelse for relevante IT-systemer

 

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job i en detailforretning med en ambitiøs plan om at blive blandt Danmarks bedste butikker – hvor LIVESHOPPING er en af vores nøglefunktioner.

Du kommer til at tage del i en spændende vækstrejse indenfor en helt ny salgskanal, hvor du får mulighed for at udvikle dine færdigheder inden for online kunderådgivning og liveshopping.

Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved en uformel omgangstone, åbenhed og tillid – og så har vi det sjovt!

Din primære arbejdsplads er i vores butik på Store Torv 6 i Holstebro.

Stillingen er på 37 timer, fordelt i tidsrummet 8-16 mandag-fredag. Løn aftales efter kvalifikationer.

Kontaktoplysninger

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi holder samtaler løbende og ansætter så snart, vi har den rigtige kandidat.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Anne Marie Degn på telefon: 20 73 50 66

Ansøgning til: am@degn-topshop.dk

Vedhæft gerne CV og foto.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DEGN I/S, Store Torv, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101056

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook