BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Holstebro
Vil du være med til at sikre borgerne en professionel og imødekommende betjening, når de retter telefonisk henvendelse til Midt- og Vestjyllands Politi?
Du vil blive en del af et godt team med store udviklingsmuligheder.
Afdelingen er en vigtig medspiller for politikredsens andre afdelinger og kan tilbyde en alsidig og spændende arbejdsdag.
OM JOBBET
Servicecentret bemandes alle ugedage i tidsrummet mellem kl. 07.00-23.00. Arbejdstiden vil primært være i tidsrummet kl. 08.00-16.00 på hverdage.
Der skal påregnes weekendvagt ca. hver 4. weekend og ca. 3-5 aftenvagter pr. måned.
Du kommer bl.a. til at arbejde med:
• Modtagelse og visitation af telefoniske henvendelser til Midt- og Vestjyllands Politi (telefonomstilling)
• Besvarelse af borgernes generelle henvendelser eller omstilling til rette specialist i en afdeling
• Optagelse af anmeldelser om strafbare forhold og anden registrering
OM DIG
Vi forventer, at du har relevant kontoruddannelse fx. inden for offentlig administration, at du er rutineret i tekstbehandling (Microsoft Office pakken) og har flair for it og tekniske hjælpemidler på brugerniveau.
Du er udadvendt, tålmodig og har en meget serviceorienteret tilgang til borgernes henvendelser.
Derudover kan du håndtere periodisk stor belastning af telefoniske henvendelser, og du er god til at visiterer indkomne sager, så borgeren føler sig godt behandlet. Du tilegner hurtigt ny viden og indsigt i politikredsens organisation, kultur og arbejdsprocesser.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi med adresse Stationsvej 74, 7500 Holstebro. Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Nærmere oplysninger kan fås ved sektionsleder Marlene Bjerregård Olesen, tlf. 4084 6298.
Du skal udfærdige en motiveret ansøgning og uploade denne samt dit CV og eksamensbeviser. Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 6. november 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt- og Vestjyllands Politi, Nørreport, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933757