BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide struktur og har flair for planlægning, så læs videre.
Hos Privathjælpen Holstebro søger vi en planlægger, der også er villig til at køre ud og hjælpe i plejen. Stillingen er på ca. 32 timer med arbejde hver 3. weekend.
Vi forventer stor tilgang af borgere til praktisk hjælp, og derfor har vi behov for endnu en planlægger, der er vant til at arbejde med Nexus.
Pleje og omsorg med værdighed er noget vi vægter højt, og det betyder meget for os, at vores medarbejdere har den tilgang til vores borgere.
Som medarbejder hos Privathjælpen vil du få en hverdag, hvor du får medindflydelse, og hvor du kan være med til at gøre en forskel, og hvor der er en flad ledelsesstruktur, hvilket betyder, at der er ikke langt fra tanke til handling.
Hvad er vores ønsker til dig som planlægger:
- Du har gerne erfaring med planlægning i Nexus
- Du er uddannet SSA eller sygeplejerske
- Interesseret i at oplære og udvikle medarbejdernes kompetencer
- God til at bevare overblikket i pressede situationer
- Erfaring med at arbejde i udekørende pleje, dog ikke et krav.
- Har interesse i at indgå i ledelsen og træde ekstra til ved behov
- Mødestabil og villig til at hjælpe kollegaer
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret.
- Kan udvise omhu i forbindelse med medicinhåndtering.
- Har lyst til samvær med ældre mennesker, og forstår at kommunikere anerkendende med respekt for borgere samt pårørende og dine kollegaer.
- Har kørekort.
Privathjælpen Holstebro har eksisteret siden 2020, og vi er ca. 70 medarbejdere inkl. de timelønnede. Medarbejderne i afdelingen er fleksible og gode til at hjælpe hinanden, for at få hverdagen til at køre godt. Vi hygger os jævnligt med frokost på kontoret, og har det godt sammen socialt, så håber du har lyst til at blive en del af det.
Vi er organiseret i KA Pleje, der har lavet overenskomst med FOA. Hos os opnår du høj anciennitet hurtigere end ved det offentlige, og alle faste medarbejdere får pension samt anciennitetstillæg efter erfaring. Derudover får du glæde af forskellige personalerabatter.
Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til: jannie@privathjaelpen.dk
Har du spørgsmål til noget, så kontakt Jannie, der er indehaver og daglig leder pr. tlf. 61979710, mandag til fredag kl. 10.00 - 15.00.
Vi afholder løbende samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Privathjælpen Holstebro ApS, Dominovej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jannie@privathjaelpen.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5644032