BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Holstebro
Så vil vi gerne høre fra dig!
Vi har nemlig behov for at styrke vores hold med en ny kollega, der kan bidrage til vores regnskabsmæssig faglighed i Midt- og Vestjyllands politikreds. Vores hovedopgave er, hver eneste dag at sikre, at regnskabet i kredsen i al sin væsentlighed er korrekt.
Om dig
Vi ser gerne, at du kan genkende en profil, som har en dyb regnskabsmæssig forståelse i den statslige sektor, herunder at du har arbejdet med statens kontoplan, kontoplansforståelse og aktivitetsbaseret styring samt stor erfaring med at arbejde i Navision Stat, IndFak og RejsUd.
En stilling hos os betyder, at du bliver en del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor vi vægter at have en uformel og humorfyldt hverdag. Vi har kontinuerlig fokus på din faglige udvikling, så vi sikrer, at Regnskab i Midt- og Vestjyllands politi kan forsætte med at være værdiskabende for hele politikredsen.
Om os i Regnskab
Regnskab er en del af Staben i Midt- og Vestjyllands politi. Vi er normeret til 6 regnskabsmedarbejdere med en fagkoordinator.
Vi har fokus på kvalitet og rettidighed i opgaveløsningen, godt humør samt respekt over for hinanden og vores samarbejdspartnere i kredsen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid, 37 timer, og du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Arbejdsstedet bliver på adressen Stationsvej 74 i Holstebro. Midt- og Vestjyllands politi er en røgfri arbejdsplads.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Kontakt og ansøgning
Yderligere oplysninger kan fås ved at kontakte regnskabschef Tommy Vinther Hansen tlf. 24855120
Vi forventer at afholde samtaler fredag den 27. september 2024.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal uploades i pdf-format.
Ansøgningsfrist: 24. september 2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt- og Vestjyllands Politi, Nørreport, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117680