Sagsbehandler til Team Grunddata

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejder du systematisk og brænder du for at yde borgere og virksomheder en god service i tæt samarbejde med dine kollegaer, så er det dig vi mangler i Team Grunddata.

Vi har brug for at supplere vores bemanding på grunddataområdet, så vi kan leve op til vores forpligtelser og mål omkring samarbejdet med borgere og virksomheder samt varetage vores myndighedsopgave bedst muligt. Vi søger derfor en administrativ medarbejder til teamet med flair for systematik, struktur og service.

Du bliver en del af et mindre team, som arbejder med data og registreringer indenfor ejendomsdataområdet. Det er primært opdatering af data vedr. bygninger i BBR (Bygnings- og BoligRegisteret), adresser i DAR (Danmarks Adresse Register) og ejendomme i ESR (EjendomsStamRegisteret). Herudover skal enhedernes geografiske placering også fastlægges vha. geokodning.

I teamet er det et fælles ansvar at løfte de daglige opgaver i forhold til løbende at sikre valide og opdaterede autoritative grunddata, og det sker i tæt dialog med borgere, virksomheder og vores byggesagsteam.

Når teamet er blevet suppleret, bliver en af de første opgaver at optimere opgaveporteføljen for alle i teamet, så der er det rette match mellem den enkeltes personprofil samt primære og sekundære ansvarsområder. Du vil således få medindflydelse på din rolle i Team Grunddata.

Dine arbejdsopgaver vil primært ligge inden for

  • Opdateringer i BBR-registeret med baggrund i ansøgninger om byggetilladelser i dialog med Team Byggesag.
  • Opdateringer i BBR-registeret med baggrund i borgere og virksomheders indberetninger af ændringer.
  • Opdateringer i ”Geokoderen” og ”GeoDK”
  • Fastlægge og indberette nye adresser/adresseændringer med vejnavne og husnumre
  • Deltage i projektgrupper i forbindelse med nye lokalplaner med fokus på vejnavne, adresser, distriktsinddelinger o.l.

Hvem er du?
I Teknik og Miljø lægger vi vægt på disse grundlæggende styrker hos dig;
faglighed, effektivitet, fleksibilitet, stabilitet og engagement.

I jobbet som sagsbehandler i Team Grunddata forventer vi, at du er
  • uddannet indenfor administration og har interesse for at arbejde med registreringer
  • erfaren IT-bruger og gerne hjemmevant i relevante fagsystemer
  • god til at læse og forstå lovstof og andre juridiske tekster
  • kompetent og tydelig i din mundtlige og skriftlige kommunikation på dansk
  • stabil i dit arbejde, god til at planlægge din egen tid og prioritere i opgaverne
  • kan bevare ro og overblik i en til tider travl hverdag
  • vant til at samarbejde på tværs i organisationen og videndele med dine kollegaer
  • serviceorienteret og sætter borgerne og virksomhederne i centrum for dine opgaver
  • som kollega er du positiv, tålmodig og løsningsorienteret

Hvad møder du?
Team Grunddata er en del af Teknik og Miljø som består af ca. 100 ansatte, der er organiseret i ti fagteams med fire chefer og en direktør. Team Grunddata består af fem kolleger, som refererer til chefen for Stab, Grunddata og Ejendomme.

Du vil møde en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverdenen stiller til en Teknik og Miljø forvaltning. Vi er nemlig en væsentlig del af borgernes og virksomhedernes hverdag. Derfor har Teknik og Miljø formuleret vores kerneopgave således: ”Vi skaber rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder”.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil, afhængigt af din uddannelse, ske i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening (KL).

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt, og senest 1. februar 2024

Dit arbejdssted vil være på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Ansøgningsfrist
Ansøgningen indsendes elektronisk senest mandag den 11. december 2023 kl. 10.00.

Vi forventer at afholde samtaler den 19. december 2023.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946219

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook