Sekretær til Midtbyens Børnehus med fokus på administration og koordinering

dato

Tiltrædelse
1. juni eller snarest muligt.

25-30 timer om ugen, aftales under samtalen.

Om Midtbyens Børnehus sekretariatet
Midtbyens Børnehus består af fire afdelinger i og omkring Holstebro midtby. Vi er ca. 50 medarbejdere, der hver dag arbejder for at skabe trygge og udviklende rammer for vores mange vuggestue- og børnehavebørn.

Vi har et stærkt samarbejde på tværs af afdelingerne – og nu mangler vi en ny kollega til at understøtte vores drift og administration.

Vores fælles kerneopgave er:
"At skabe rum for børns trivsel og udvikling", og som sekretær spiller du en vigtig rolle i at støtte op om denne opgave.

Din rolle som sekretær
Som sekretær får du en central funktion i den daglige administration på tværs af husets fire afdelinger. Du bliver det administrative bindeled mellem ledelsen, medarbejderne og forældrene. Din opgave bliver at sikre en velfungerende administration, så andres fokus kan være på børnene. Desuden vil din opgave være hver dag at koordinere og indkalde vikarer ved sygdom, så din dag vil ofte starte kl. 7.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Administrative opgaver i samarbejde med leder og viceleder
  • Håndtering af telefon og mail
  • Personaleadministration (Oprettelse og introduktion af nye medarbejdere til brugen af de forskellige it-platforme samt arbejdstidsregistrering mv.)
  • Arbejdstids planlægning og registrering i Silkeborg data og Infoba vagtplan.
  • Opdatering af dokumenter, skemaer og interne lister
  • Bestilling af kontorartikler, legetøj og håndtering af praktiske opgaver
  • Økonomihåndtering og budgethåndtering (fx fakturagodkendelser og budget opfølgninger i ØS)
  • Der kan forekomme ekstra timer i forbindelse med sygdom eller spidsbelastninger i huset da vi alle arbejder ud fra samme kerneopgave.

Vi søger en sekretær, der
  • Har erfaring med administrative opgaver, gerne fra daginstitution, skole eller lignende
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljen
  • Er imødekommende, positiv og serviceminded
  • Har gode IT-kompetencer og hurtigt kan sætte sig ind i nye systemer
  • Er vant til at bruge Office-pakken, Aula og Silkeborg Data

Vi tilbyder
  • En alsidig og spændende hverdag med stor kontaktflade
  • En arbejdsplads med et godt kollegialt fællesskab og en uformel omgangstone
  • Fleksibilitet og mulighed for indflydelse på egne opgaver
  • Et job, hvor ingen dage er helt ens – i et hus fyldt med liv, leg og læring

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder Casper Bach Christensen på telefon 51 21 26 72 eller mail: casper.bach.christensen@holstebro.dk

Ansøgningsfrist
20. maj 2025 kl. 9.00.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Midtbyens Børnehus, Niels Kjeldsens Vej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/aa057591-d803-4fdf-94a1-9fb146cda4d7

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook