Brænder du for at yde en god service?
Kan du holde hovedet koldt i pressede situationer, arbejde struktureret og nyder en dag med alsidige opgaver?
Er du glad og smilende?
Så er det lige dig vi mangler.
Som medarbejder ved Administration Social bliver du en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og kollegialt sammenhold prioriteres højt.
Du vil sammen med en kollega komme til at primært at varetage receptionsopgaver foruden andre administative opgaver.
Hvem er vi?
Administration Social løser administrative opgaver på tværs af hele Socialafdelingen i Holstebro Kommune, der består af ca. 950 medarbejdere. Vi leverer støtte til omkring 1.000 borgere indenfor det specialiserede voksenområde. Hertil kommer også boligadministration for kommunens godt 500 lejeboliger. Der arbejdes på at finde de bedste, mest effektive arbejdsgange, og skabe en kultur, hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed.
Hvem er du?
Din baggrund er en relevant kontoruddannelse eller erfaring fra en lignende stilling.
Det er vigtigt, at du er imødekommende og kommunikerer konstruktivt med både borgere, pårørende såvel som kolleger. Du er fleksibel teamplayer med et højt service- og kvalitetsniveau. Brug af IT-systemer falder dig naturligt. Du kan arbejde struktureret og effektivt selv på de dage, hvor der er mange afbrydelser.
Dine kommende arbejdsopgaver vil være
- Bemanding af receptioner
- Telefonbetjening
- Behandling af aktindsigt
- Afløsning i vores Boligadministration
- Diverse administrative opgaver
Vi tilbyder dig
- Godt arbejdsmiljø med gode og engagerede kolleger
- En afvekslende dagligdag i en organisation, som er under konstant udvikling og forandring
- Synlig ledelse
- Flekstidsordning
- En aktiv personaleforening og feriefond
Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og KL.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med arbejdssted på Viborgvej 67 og Danmarksgade 24 i Holstebro.
Tiltrædelse den 1. marts 2025.
Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Laursen på telefon 96 11 40 07.
Ansøgningsfrist
23. januar 2025 kl. 8.00.
Kun ansøgninger modtaget elektronisk vil komme i betragtning.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Myndighed Social, Viborgvej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f1122702-a492-4df3-8e9c-a92813608c74