Serviceorienteret afdelingsleder til Studieadministration på UCH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en stærk kommuikator med administrativ uddannelse og erfaring, som kan se muligheder frem for begrænsninger - især i forhold til digitalisering?

Så er dette nyoprettede job måske noget for dig.

UCH er en spændende arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og trivsel er prioriteret. Fagligheden er i højsædet og ikke to dage ens. Vi har en uformel omgangstone, hvilket du vil møde, når du i det daglige bevæger dig rundt blandt kollegaerne på UCH. Den uformelle omgangstone er et resultat af, at vi har en flad struktur, hvor vi interesserer os for hinanden og er sammen om at løse opgaver og udfordringer, og på den måde understøtter, at vores elever får det bedst mulige positive udbytte af uddannelse på UCH.

Vi tilbyder et spændende og inspirerende job, som leder for studieadministrationen med 12 dygtige medarbejdere fordelt på to adresser.

Studieadministrationen er inde i en spændende udvikling, som det bliver din opgave at præge og fortsætte.

Der er tale om et job, der både indeholder ledelsesmæssige og faglige udfordringer med gode muligheder for personlig udvikling.

Hvem er du?

Du har helt sikkert erfaring med administration og/eller sagsbehandling. Det vil være en fordel at du har erfaring fra undervisningsverdenen og hvis du ikke har ledererfaring, så skal du overbevise os om, at du har potentialet til at blive en dygtig leder både når det gælder administration, drift og personale.

Du kan:

  • samarbejde med alle, da afdelingslederen har en meget bred samarbejdsflade. Det er afgørende, at du har og kan dokumentere stærke samarbejdsevner
  • vække tillid med et imødekommende og tillidsvækkende væsen og du har lyst og kompetencer til at samarbejde på tværs i en mangfoldig organisation
  • via dialog med medarbejderne i Studieadministrationen og de mange samarbejdspartnere på UCH og eksternt prioritere opgaverne i Studieadministrationen
  • træffe og stå inde for beslutninger også selv om de ikke er populære hos alle
  • motivere og inspirere en dygtig og erfaren personalegruppe som arbejder meget selvstændigt
  • agere struktureret og professionelt uden det kommer til at virke bureaukratisk
  • rumme og vise forståelse for adfærden hos de mange forskellige ansatte og elever, som færdes på UCH.
Om stillingen

Stillingen som afdelingsleder for Studieadministrationen er organisatorisk placeret på niveau med uddannelsesledere og lederne for de andre stabsfunktioner og med reference til økonomidirektøren. Afdelingslederen er en del af en ledergruppe på ca. 20 personer.

Da der er tale om en nyoprettet stilling vil den nye afdelingsleder får indflydelse på stillingens præcise indhold.

Du skal beskæftige dig med:

Opgaverne i Studieadministrationen er mangeartede så det følgende skal ses som eksempler på opgaver.

  • Administrativ og personalemæssig ledelse af Studieadministrationen
  • Koordination mellem administration og uddannelsesledere, studievejledning m.fl.
  • Ansvar for data til ledelsesinformation
  • Fokus på digitalisering i Studieadministrationen
  • Deltage i daglig drift af Studieadministrationen – du får et område hvor du skal fungere som studieadministrativ medarbejder
  • Indberetninger til ministerier m.fl.
  • Koordinering og samarbejde med andre skoler
  • Kontakt med eksterne systemleverandører
  • Deltagelse i diverse styregrupper
  • Økonomistyring i afdelingen herunder kontakt med revisionen
  • Følge med i og implementere ændringer i lovgivningen på erhvervsskoleområdet
  • Internt samarbejdes med alle afdelinger, ledere, ansatte og elever.
  • Eksternt samarbejdes med virksomheder, ministerier, myndigheder og andre skoler
Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest mandag den 21. maj 2024 kl. 8.00. Ansøgninger modtages alene elektronisk via vores rekrutteringssystem ved at klikke på linket, hvor du kan vedhæfte ansøgning, CV og relevante bilag. Vi planlægger at afholde 1. samtale den 29. maj og 2. samtale den 10. juni. Kandidater der går videre til 2. samtalerunde skal udfylde personprofil og test.

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Tiltrædelse den 1. august 2024. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere

Du kan høre mere om stillingen hos Økonomidirektør Carsten Esager Sørensen på tlf. 9912 2400 eller mail ces@ucholstebro.dk

Se mere om skolen på www.ucholstebro.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Uddannelsescenter Holstebro, Døesvej , 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032966

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook