BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, struktureret og imødekommende? Kan du bevare det rolige overblik i en til tider hektisk hverdag?
Så grib muligheden - Vi har fået en ledig stilling i sekretariatet i Kultur, Erhverv og Arbejdsmarked og søger en sekretær til at understøtte vores chefer og udvalg. Stillingen er som udgangspunkt 37 timer og med start 1. november 2024.
Om jobbet – og dine opgaver
Du bliver en del af et tværgående sekretariat, som betjener hele forvaltningen. Vores opgaver spænder fra administrative, udviklings-, socialfaglige, veteran- og IT-opgaver. Vi har et tæt samarbejde med kollegaer i vores egen forvaltning, kolleger på tværs af kommunens andre forvaltninger og vores mange eksterne samarbejdspartnere.
Din hverdag vil være præget af varierende opgaver med fokus på understøttelse af udvalg og chef niveau.
Nogle af dine opgaver vil være
- Udvalgsbetjening, herunder udsendelse af dagsorden og referat, samt kalenderbookning.
- Koordinering af opgaver relateret til betjening af udvalg og chef.
- Planlægning og booking af møder med udsendelse af dagsordener mv.
- Koordinering af deltagelse ved diverse arrangementer, herunder tilmelding, bestilling af hotel, forplejning mv.
- Administrative opgaver som fx elektronisk postsortering, korrekturlæsning, referater, aktindsigt mv.
- Ad hoc-opgaver af både praktisk og projektopgaver.
Om dig – og dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse, gerne med erfaring fra tilsvarende job eller kendskab til det at arbejde i en politisk organisation.
Vi forventer, at du
- er serviceminded og imødekommende - også når tempoet er højt
- er omstillingsparat og løsningsorienteret
- er motiveret for en hverdag med mange forskellige opgaver
- er struktureret og kan bevare overblikket, når opgaven udfordrer
- har gode IT-kompetencer
- har gode formuleringsevner i skrift og tale
- er vant til at arbejde i et fortroligt rum og har næse for diskretion og ordentlighed
- er selvstændig i din opgaveløsning og kan igangsættes med et kort brief
Hvad møder du
I Holstebro Kommune bygger vi bro til hinanden. Vi har kulturen til forskel og utallige eksempler på hvad rummelighed, udsyn og tillid kan føre til. Det kan du se mere om i videoen her på Kulturen til forskel
I din dagligdag i sekretariatet møder du
- et arbejdsmiljø med et godt kollegaskab og en uformel omgangstone
- afvekslende opgaver og mulighed for at dygtiggøre dig og øve indflydelse på eget arbejdsområde
- en opgavetilgang, hvor vi naturligt kvalitetsudvikler tværfagligt sammen med relevante parter og fagligheder
Du møder også masser af smil og godt humør, en fantastisk personaleforening og masser af muligheder for at udvikle dig - det håber vi også, at du vil bidrage til.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lone Hvas, sekretariatsleder, Kultur, Erhverv og Arbejdsmarked på mail Lone.Hvas@holstebro.dk eller telefon 22 37 04 75.
Løn og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en fast stilling med tiltrædelse senest den 1. november 2024.
Arbejdssted er på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende HK-overenskomst.
Ansøgningsfrist
Vi vil gerne modtage din motiverede ansøgning og relevante bilag via Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 23. september 2024 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde samtaler den 26. september 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kultur, Erhverv og Arbejdsmarked - Sekretariat, Kirkestræde, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106238