Søg stillingen som engageret sekretær i Holstebro Kommune - er du vores nye kollega?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret sekretær til Sekretariatet Social og Sundhed, Holstebro kommune.

En af vores dygtige sekretærer har efter 8 år hos os valgt at søge nye udfordringer og vi søger derfor en ny kollega, der kan indgå i forvaltningens spændende opgaver pr. 1. november 2024. I udgangspunktet er stillingen 37 timer pr. uge.

Er du vores nye kollega?
Vi søger en sekretær, som dels kan understøtte direktøren i forhold til at koordinere en travl hverdag, dels kan bistå i opgaver til chef-niveauet samt den øvrige del af forvaltningen.

  • Er du motiveret af en hverdag med mange forskellige opgaver og kontakter?
  • Er du serviceminded og parat med en hjælpende hånd?
  • Kan du holde overblikket, når aftaler på kryds mellem flere aktører skal finde en plads i kalenderen?
  • Har du lysten til at jonglere både en direktør- og en chefkalender?
  • Smiler du gennem stemmen og er klar til at møde borgeren eller kollegaen i telefonen?
  • Bevarer du dit gode humør – også når opgaver udfordrer?
  • Er præcision i opgaveløsning vigtigt for dig?
Ja, så er du måske vores nye kollega.

Hvem er vi?
Sekretariatet i Social og Sundhedsforvaltningen hører til i Rådhuset og består af en flok engagerede og dygtige medarbejdere med forskellige baggrunde.

Fælles for os er, at vi arbejder på at understøtte borgerens gode og selvstændige liv via betjenning af politikere, direktør, chefer og den øvrige organisation. Vi ved, at den kommende tid vil byde på nye udfordringer med både ny struktur på sundhedsområdet samt ny lovgivning.

Sekretariatet består af to teams med temaledere, udviklingskonsulenter, sekretærer, digitaliserings- og implementeringskonsulenter samt arbejdsmiljøkonsulenter. Tonen er uformel og præget af, at vi gerne vil det gode kollegaskab. Du vil få et tæt samarbejde med en anden sekretær.

Vi forestiller os at din faglige profil indeholder
  • en HK-kontor-baggrund eller lignende
  • erfaring fra koordinering af mange opgaver – også med snævre deadlines
  • erfaring fra en offentlig organisation – gerne en kommunal baggrund
  • systematik i opgavehåndtering
  • gode IT-kompetencer – evt. med kendskab til SBSYS, First Agenda, Complete Control, SD-løn og Planorama
  • et godt overblik over opgaverne
  • refleksionsevne i opgavehåndtering
  • gode formuleringsevner i både skriftlig og mundtlig kommunikation
Vi tilbyder dig en grundig introduktion, med afsæt i de erfaringer du kommer med. Vi tilbyder ligeldes et arbejdsmiljø, hvor kvalitet og godt humør går hånd i hånd.

Praktiske oplysninger
Din ansøgning vedlagt CV m.v. skal sendes online til Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 9. september kl 8.00.

Ansættelsessamtaler afholdes den 13. september 2024.

Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst og med udgangspunkt i principperne for ny løn.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder for sekretariatet Lene W. Antonsen telefon 25 44 13 60 lweja@holstebro.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Kirkestræde, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6096965

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook