På Mejrup Skole søger vi en dygtig sekretær til at vores administrationsteam med tiltrædelse hurtigst muligt.
Denne stilling har en ansættelsesgrad på 25/37.
Arbejdstiden følger skoleåret og fordeles dermed på 42 uger/år svarende til en ugentlig mødetid på 26,75 t.
Dine arbejdsopgaver vil være centreret omkring
- Økonomistyring og vil bl.a. omfatte budget og budgetopfølgninger i samarbejde med skolens leder.
- Bogføring.
- Indkøb.
- Håndtering af skolens MobilePay.
- Telefonpasning.
- Lokalebookninger.
- Vikardækning.
Lidt om dig
- Du har sandsynlig en kontoruddannelse gerne kommunom og har erfaring med budget og regnskab.
- Du arbejder struktureret og har gode analytiske evner.
- Du har et godt overblik.
- Du er selvstændig og opsøgende i dit arbejde.
- Du er imødekommende, og trives med et tæt samarbejde med skolens øvrige personale særligt på kontoret.
- Du har godt humør og bidrager med positiv energi til dine omgivelser.
I skolens administration har vi en anden sekretær, som du naturligvis vil få et meget tæt samarbejde med. Desuden er der et serviceteam med to pedeller og en ledelse med fire ledere.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Du er velkommen
til at kontakte skoleleder Tom Pedersen på mobil 20 61 37 78, hvis du vil høre mere om stillingen.
Du kan søge stillingen ved at udfylde det elektroniske ansøgningsskema på Holstebro Kommunes hjemmeside.
Da vi holder ansættelsessamtaler løbende og ansætter så snart vi har fundet rigtige vil vi gerne have din ansøgning med CV, eksamensbevis, samt udtalelser hurtigst muligt – dog senest fredag 16. januar 2026 kl. 12.00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Mejrup skole, Mejrup Kirkevej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/55272143-b809-4eca-baf9-79ce6c74cd40