BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en sosu-hjælper til en fast dagvagtstilling på ca. 30 - 37 timer i dagvagt og med arbejde hver 2. eller 3. weekend - aftales individuelt.
Pleje og omsorg med værdighed er noget vi vægter højt, og det betyder meget for os, at vores medarbejdere har den tilgang til vores borgere.
Som medarbejder hos Privathjælpen vil du få en hverdag, hvor du får medindflydelse, og hvor du kan være med til at gøre en forskel, og hvor der er en flad ledelsesstruktur, hvilket betyder, at der er ikke langt fra tanke til handling.
Har du nogle af disse kompetencer, så håber vi at høre fra dig:
- Har en omsorgsfuld og empatisk tilgang til borgere.
- Erfaring med at arbejde i udekørende pleje, dog ikke et krav.
- Fleksibel og hjælpsom over for kollegaer.
- Mødestabil så vi kan sikre stabilitet hos borgerne, som du skal hjælpe.
- Gerne kendskab til NEXUS, og er fortrolig med elektronisk dokumentation.
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret, samt bevare overblikket i pressede situationer.
- En medspiller, som ser kollegaer og vores forskelligheder som en styrke.
- Kan udvise omhu i forbindelse med medicinhåndtering.
- Har lyst til samvær med ældre mennesker, og forstår at kommunikere anerkendende med respekt for borgere samt pårørende.
- Har kørekort.
- Weekendarbejde hver 2. ell. 3 weekend, aftales nærmere.
Privathjælpen har eksisteret siden 2003, men afdelingen i Holstebro er startet 1. oktober 2020. Medarbejderne i afdelingen er fleksible og gode til at hjælpe hinanden, for at få hverdagen til at køre godt. Vi hygger os jævnligt med frokost på kontoret, og har det godt sammen socialt, så håber du har lyst til at blive en del af det.
Vi er organiseret i KA Pleje, der har lavet overenskomst med FOA. Hos os opnår du høj anciennitet hurtigere end ved det offentlige, og alle faste medarbejdere får pension samt anciennitetstillæg efter erfaring. Derudover får du glæde af forskellige personalerabatter.
Lyder ovenstående som noget for dig, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til: jannie@privathjaelpen.dk
Har du spørgsmål til noget, så kontakt Jannie, der er indehaver og daglig leder pr. tlf. 61979710 mandag til fredag fra 10.00 - 15.00.
Vi afholder løbende samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Privathjælpen Holstebro ApS, Dominovej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jannie@privathjaelpen.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5719846