Studieadministrativ medarbejder på UCH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler en studieadministrativ medarbejder på Bastrupgaardvej, hvor de fleste opgaver er indenfor AMU og EUD i forbindelse med lager og chauffør uddannelser.

Du skal indgå i et mindre studieadministrativt team, som er en del af den samlede studieadministration. Vi er ca. 14 gode kolleger i den samlede studieadministration, som har et meget tæt samarbejde med de øvrige afdelinger på UCH.

UCH er en spændende arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og trivsel er prioriteret. Fagligheden er i højsædet og ikke to dage ens. Vi har en uformel omgangstone, hvilket du vil møde, når du i det daglige bevæger dig rundt blandt kollegaer og ledere. Den uformelle omgangstone er et resultat af, at vi har en flad struktur, hvor vi interesserer os for hinanden, og er sammen om at løse opgaver og udfordringer. På den måde understøtter vi, at vore elever får det bedst mulige positive udbytte af uddannelse på UCH.

Vi tilbyder et spændende og inspirerende job, der giver dig faglige udfordringer med gode muligheder for personlig udvikling. Studieadministrationen er inde i en spændende udvikling, som du får rig mulighed for at påvirke.

Om jobbet

Den største opgave som medarbejder i studieadministrationen på UCH, er administration af erhvervsuddannelser og AMU-kurser, hvilket kræver stor indsigt i disse uddannelser og kurser.

En anden vigtig opgave er, servicering af elever, kursister, virksomheder og kolleger. Både når de møder fysisk frem og når de ringer.

Ud over studieadministrative opgaver, ønsker vi også en medarbejder, som har interesse for, og kompetencer indenfor, digitalisering da det er et vigtigt indsatsområde i studieadministrationen.

Jobbet indeholder desuden også forefaldende administrative opgaver.

Hvem er du?

Det er en fordel, hvis du har erfaring indenfor uddannelsesadministration, men det er ikke et krav.

Studieadministrationen servicerer elever, kolleger m.fl., så det er vigtigt, at du har ”smil i stemmen” og blik for god service både internt og eksternt.

Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst, da det er meget vigtigt, at data er korrekte, så uddannelser og kurser tilrettelægges og afvikles efter planerne. Vi anvender Lectio som studieadministrativt system og kendskab til dette system vil være en fordel, men ikke et krav.

Hvis du har erfaring med at omdanne data til brugbar statistik og ledelsesinformation, er det en fordel.

Du er en selvstændig person, der får energi af at tage ansvar for egne opgaver, og du er initiativrig og ikke bange for at komme med forslag til nye måder at løse opgaver på.

Lovgivningen på erhvervsskoleområdet er kompleks, så du skal kunne omsætte regler til administrativ praksis i en travl hverdag.

Du er god til at formulere dig i skrift og tale, og du har veludviklede digitale kompetencer.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse er på fuld tid og efter gældende overenskomst. Tiltrædelse: senest 1. juni 2024.

Ansøgning

Ansøgning foretages elektronisk ved at klikke på nedenstående link, hvor du kan vedhæfte ansøgning, CV og relevante bilag.

Vi skal have din ansøgning senest den 10. april 2024. Vi afholder samtaler løbende.

Mere information

Hør mere om stillingen hos Økonomidirektør Carsten Esager Sørensen på tlf. 9912 2400 eller på mail: ces@ucholstebro.dk

Se mere om skolen på www.ucholstebro.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Uddannelsescenter Holstebro, Døesvej , 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015298

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook