Studieadministrativ medarbejder til EUX-tech på UCH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en studieadministrativ medarbejder til at indgå i studieadministrationen på erhvervsgymnasierne på UCH med ansvar for administrationen af EUX-tech. Der er tale om et ansvarsfuldt og alsidigt job, hvor du har daglig kontakt med både elever, lærere og ledelsen. Du vil desuden have et tæt parløb med skolens EUX-koordinator.

Din primære tilknytning er til HTX- afdelingen, men du kommer til at indgå i et kompetent team af administrative medarbejdere, der tilsammen dækker uddannelserne HHX, HTX og EUX-tech. Teamet vidensdeler og samarbejder i det daglige med gensidig respekt for hinandens fagligheder og forskelligheder.

Dine hovedansvarsområder er:

  • Administration af EUX-tech
  • Telefon- og receptionsbetjening
  • Skematilpasninger
  • Praktiske opgaver i relation til brobygningsaktiviteter
  • Administration i relation til skolens bibliotek
  • Administration af bl.a. elevtilfredshedsundersøger
  • Administration i forbindelse med projekter
  • Administrativ support til pædagogisk udvalg
  • Udtræk af data og udfærdigelse af statistikker
  • Informationsopgaver
  • Legater og dimissionsmaterialer
  • Ledelsessupport
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver i forhold til skolens årshjul
Vi tilbyder en hverdag, der er præget af et godt miks af rutiner og uforudsigelighed, hvor vi kommunikerer i en uformel omgangstone, har let til latter og får arbejdet fra hånden. Vi ser studieadministrationen som en vigtig sparringspartner for skolens ledelse og som en central medspiller i skolens daglige drift og udvikling. Vores fokus er elevernes læring og trivsel, og du får mulighed for at bidrage til at udvikle rammerne omkring deres uddannelse og dagligdag på skolen.

Dine kvalifikationer og personlige kompetencer:

  • Relevant uddannelse inden for administration
  • Erfaring med sagsbehandling og studieadministration
  • Rutineret IT-bruger med solidt kendskab til Windows og Office-pakken og også gerne studieadministrative systemer
  • Kan omsætte regler og krav fra bekendtgørelser mv. og anvende disse i løsningen af studieadministrative opgaver
  • Evne til, selvstændigt, at følge opgaver til dørs inden deadline
  • Serviceminded og fleksibel og sætter en ære i at løse opgaver korrekt og omhyggeligt indenfor deadline
Erfaring fra lignende jobs samt kendskab til administrative driftsopgaver indenfor uddannelsessektoren vil være en fordel.

Ansættelsesforhold:

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Som udgangspunkt er arbejdstiden 30 timer pr. uge.

Ansøgning:

Frist for ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse fremsendes senest onsdag den 23. august 2023 kl. 8.00 via skolens rekrutteringssystem. Samtaler forventes gennemført fredag den 25. august 2023.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte rektor Susanne Rasmussen, tlf. 99 122 310.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Uddannelsescenter Holstebro, Døesvej 70, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171332&DepartmentId=8963&MediaId=2606&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888080

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet