Tysktalende key account manager til Creativ Company

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du knivskarp til tysk – en erfaren sælger, og drømmer du om at sælge kreative hobbyprodukter til det tyske B2B-marked, så er det lige dig, vi søger som vores nye key account manager til Creativ Company.

Vi søger en ny kollega til vores tyske salgsteam, som hører til i Holstebro, til at hjælpe os med at sælge produkterne fra vores store og spændende sortiment inden for kreativitet og hobbymaterialer, primært til vores tysktalende markeder.

Vores salgsafdeling består af et velfungerende team, hvor vi sætter samspil højt på dagsordenen, og hvor vi er meget bevidste om at spille hinanden gode. Alle vores sælgere og salgssupporterne brænder for at give vores kunder en god oplevelse – uanset hvilke af vores kundesegmenter, vi sælger til.

Din fornemmeste opgave bliver at udvikle salget til både eksisterende og nye kunder, særligt med fokus på B2B-markedet til tysktalende lande. Du får ansvar for dine "egne" kunder i tæt samarbejde med det øvrige salgsteam og vores tyske agenter.

Om jobbet

Det er vigtigt, at du tænder på at arbejde med storkunder. Du skal have forståelse for deres sortiment, årshjul og vores B2B kunders kundegruppe. Du vil få ansvaret for at vedligeholde og videreudvikle 7-10 af vores største kunder på de tyske markeder. Derudover skal du også være med til at åbne nye kunder i samarbejde med vores tyske agent og vores andre sælgere.

Vi leder efter en kommerciel person, som har en fantastisk evne til at forstå og udvikle forretningen. Det er vigtigt for os, at du har god erfaring og bevist succes fra tidligere jobs som key account manager eller lignende stilling.

Du kan forvente omkring 10 rejsedag per år.

Er det lige dig, vi leder efter?

Relationer og kundeforståelse er også vigtigt for os. Det er ikke sikkert, du kender vores branche inden for kreativitet og hobby, men vi forventer, at du er god til at sætte dig ind i tingene, at du kan skabe en lyst til at købe vores produkter, samt at du har evnen til at forstå kundernes behov og omsætte dette til Creativ Companys fordel.

  • En stor del af dit job bliver at vedligeholde og udvikle de gode relationer, vi har til både kunder og agenter, så du med din indsats er med til at udbygge markedsandelen i de tysktalende lande.
  • Du vil komme til at arbejde med alle typer kunder på hele det tyske marked, som vi telefonisk og skriftligt giver kundeservice på et højt professionelt niveau. Nogle opgaver løber du selv i mål, mens du får støtte fra gode kollegaer til andre.
  • Et godt kendskab til og erfaring med kundeservice, salg og key account vil være en fordel, så du ved, hvordan man arbejder med tilbudsgivning, statistikker og opfølgning på salget.
  • Du behersker tysk på skrift og i tale på et højt og professionelt niveau, og du skal også kunne begå dig på engelsk.
  • Du har erfaring med databehandling og er hjemmevant med Excel.

Som person regner vi med, at du er detaljeorienteret, yderst serviceminded og arbejder struktureret, målrettet og effektivt. Du skal være holdspiller og kunne trives med en travl og glad hverdag, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Du skal kunne lave tilbud selv, regne på dækningsgrader og finde de bedste kommercielle løsninger, både for kunderne og for Creativ Company.

Bliv en del af Creativ Company

Creativ Company sælger hobby- og beskæftigelsesmaterialer samt legetøj til kunder i mere end 40 lande. Vi har datter- og salgsselskaber i ni europæiske lande og er samlet set 350 kolleger, hvoraf 230 arbejder i vores danske afdeling med hovedkontor i Holstebro. Vi har et bredt sortiment med over 20.000 varenumre, som vi ekspederer fra vores automatiserede lager i Holstebro.

Hos os bliver du en del af en international virksomhed i vækst. Vi har en imødekommende, uhøjtidelig og ambitiøs arbejdskultur med fokus på at gøre hinanden og vores forretning endnu bedre.

Desuden går vi op i social ansvarlighed som en naturlig del af vores DNA, og derfor er 12 % af vores medarbejdere ansat på særlige vilkår.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er kort, da vi gerne vil have vores nye kollega med på holdet hurtigst muligt. Derfor er ansøgningsfristen allerede 10. marts. Vi holder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning, hvis pladsen skal blive din.

Vi regner med at kunne byde vores nye kollega velkommen 1. maj 2024 og gerne før.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Else Marie Holm Nyby

Sales Manager

elsemarie@cchobby.de

Tlf.: 29926897

Nette Toft Nielsen

HR Manager

nette@cchobby.dk

Tlf.: 29291123

Ansøgningsfrist:

10. marts 2024

Søg jobbet ved at klikke på linket "Ansøg dette job".


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b7714821)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CREATIV COMPANY A/S, Rasmus Færchs Vej, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005076

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook